بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54771
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 خرداد 98 5:06 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

تفاهم نامه ۳ وزارت خانه در خصوص بیمارستان کنگان احیاء و اجرا شود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: تفاهم نامه ۳ وزارت خانه در خصوص بیمارستان کنگان احیاء و اجرا شود . وزارت خانه های مربوطه (بهداشت ، نفت و تامین و رفاه اجتماعی) باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

*تفاهم نامه وزارت خانه ها در خصوص بیمارستان کنگان احیاء و اجرا شود / وزارت خانه های مربوطه (بهداشت ، نفت و تامین و رفاه اجتماعی) باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند / یکی از بدعتها در کشور امضای تفاهمنامه هایی است که بلاتکلیف رها می شود / شخصیت والای مولای متقیان امام علی (علیه السلام) تبلوری از توحید، عدالت، شهامت، شجاعت و اخلاق نیکو بوده و آنحضرت بهترین الگو برای تمام مسلمانان جهان است / از مسئولان مجتمع گاز ، مقامات محلی و مراجع قضایی و شورای تامین درخواست کنم تدبیری بیندیشند تا موقع تحویل پروژه ها به کارفرما ازظرفیت نیروهای بومی نهایت استفاده شود / سوم خرداد نماد ایستادگی ملت ایران است و امروز نیز محور مقاومت از خرمشهر الگو می گیرد*

 

 

ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با انتقاد از از روی زمین ماندن تفاهمنامه های چندین سال گذشته وزارت بهداشت ، نفت و رفاه اجتماعی در خصوص بیمارستان امام (ره) کنگان افزود: حسب گزارش مسئولان مربوطه متاسفانه فقط بخش بسیار اندکی از این تفاهمنامه اجرا و بخش شاید حدود ۹۰ درصدی آن معوق مانده است.

وی بیان کرد: وزارت خانه های مربوطه باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

خطیب جمعه با بیان اینکه یکی از بدعتها در کشور امضای تفاهمنامه هایی است که بلاتکلیف رها می شود ، گفت: از مسئولین ذیربط درخواست می کنم این تفاهمنامه را احیاء کنند زیرا این یک بدعت است که تفاهم نامه ای امضا شود و بعد از مدتی به تعهدات آن عمل نشود که این نوعی عدم وفا به عهد و پیمان است.

امام جمعه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (علیه السلام) و بیان فضایل و مناقب آنحضرت از زبان دوست و دشمن ، بیان داشت: شخصیت والای مولای متقیان امام علی (علیه السلام) تبلوری از توحید، عدالت، شهامت، شجاعت و اخلاق نیکو بوده و آنحضرت بهترین الگو برای تمام مسلمانان جهان است.

محمودی با اشاره به بیانات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار سه ساعته با هزاران دانشجو و تاکید بر ضرورت بازخوانی فرمایشات حکیمانه و راهبردی معظم له اظهار داشت: معظم له در نصایح پدرانه خود فرمودند من با بیان نگرانی ها و اشکالها کاملا موافقم و بعد فرمود توجه داشته باشید در بیان تعابیر و انتقادها باید دقت کنید چراکه بی دقتی در بیان علاوه بر مواخذه خدایی ، آثار نامطلوب دیگری خواهد داشت.

وی افزود: معظم له در جمع بندی پایانی در خصوص کمبودهای کنونی فرمودند ، در ساختار مشکلی وجود ندارد ، اما کارگزارن ، اشکالها و کوتاهی ، ناتوانی ها و سلایق گوناگونی دارند که نتیجه آن این کمبودها می شود.

خطیب جمعه در بخش دیگر به نگرانی نیروهای بومی شاغل در صنعت در خصوص تعدیل آنها توسط شرکت ها اشاره و عنوان کرد: من همین جا از مسئولان مجتمع گاز ، مقامات محلی و مراجع قضایی و شورای تامین درخواست کنم تدبیری بیندیشند تا موقع تحویل پروژه ها به کارفرما ازظرفیت نیروهای بومی نهایت استفاده شود و اجازه ندهد گرهی در کار آنها بوجود آید.

محمودی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و بیان عظمت این شبها گفت: شب قدر یکی از فرصت های مغتنم از عمر آدمی و موسمی برای ارتباط با خدا ، توبه و استغفار است.

وی با گرامیداشت حماسه بزرگ فتح خرمشهر و نکوداشت شهدای عملیات بیت المقدس گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی ملت ایران است و امروز نیز محور مقاومت از خرمشهر الگو می گیرد.

امام جمعه به بلوف رسانه ای کشور های مرتجع عرب منطقه، موافقت آنان با استقرار آمریکایی ها در خلیج فارس، نشست نظامی در منامه و نشست فوق العاده هفته آینده در مکه و بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره بهترین حامی کشورهای اسلامی در مقابل تجاوزات کفار به آنهاست تاکید کرد: اگر کسی بخواهد تهدید جمهوری اسلامی کند ، ایران اسلامی در آنی او را از هستی ساقط خواهد کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن