بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55516
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 تیر 98 2:40 ب.ظ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد:

کلینیک ویژه بیمارستان کنگان راه اندازی می شود

ثلاث- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: راه اندازی کلینیک ویژه را در چهار شهرستان استان بوشهر به صورت ویژه در حال پیگیری هستیم که کنگان یکی از مهمترین آن هاست و انشاءالله ظرف ۲، ۳ ماه آینده این کلینیک راه اندازی خواهد شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، اولین جلسه هیات امناء کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با حضور دکتر جعفر زارعی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و اعضای هیات امنای کلینیک ویژه بیمارستان کنگان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر حسن حیدری، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مهندس خلیل جوکار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، بن هلال، مسئول کلینیک تخصصی بوشهر و نماینده معاونت درمان، دکتر مصطفی نبی زاده، متخصص و جراح( کلیه و مجاری ادراری) تمام وقت بیمارستان کنگان نیز حضور داشتند که همگی، عضو هیات امنای کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان هستند. مهندس محمود میرحاجی،  مدیر داخلی، حسین غیاثی، مسئول امور عمومی و حسن زارعی، مسئول حراست این مرکز درمانی نیز در این جلسه حضور داشتند.

در ادامه این جلسه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، نشستی صمیمی با متخصصین بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان داشت. این نشست به صورت پرسش و پاسخ متخصصین این مرکز درمانی با معاون درمان دانشگاه انجام شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، مسائل و نقطه نظرات مطرح شده از جانب متخصصین را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

 

کلینیک ویژه بیمارستان کنگان راه اندازی می شود

در ادامه این جلسه، دکتر جعفر زارعی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، به اتفاق اعضای هیات امنای کلینیک ویژه بیمارستان کنگان، از مکان پیشنهادی برای راه اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان کنگان بازدید به عمل آورد.

دکتر جعفر زارعی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر پس از این بازدید به روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت، راه اندازی کلینیک های ویژه در دستور کار قرار گرفته که به  لحاظ کسب رضایتمندی مردم، بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: راه اندازی کلینیک ویژه را در چهار شهرستانِ استان بوشهر به صورت ویژه در حال پیگیری هستیم که کنگان یکی از مهمترین آن هاست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: در نشستی که به اتفاق اعضای هیات امنای کلینیک ویژه بیمارستان کنگان داشتیم، جهت تسریع در راه اندازی کلینیک ویژه بیمارستان کنگان، تدابیر خوب و موثری اندیشه شد.

دکتر زارعی زاده گفت: با توجه به حمایت هایی که از جانب دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه خواهد شد و همتی که در رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان سراغ داریم، ان شاءالله شاهد راه اندازی هرچه سریع تر کلینیک ویژه بیمارستان کنگان باشیم.

وی افزود: به نظر می رسد، چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید و مسائل اعتباری آن حل شود، ظرف ۲، ۳ ماه آینده ، کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی کنگان راه اندازی خواهد شد و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: فضای کنونی درون بیمارستان که جهت جانمایی این کلینیک مورد بازدید ما قرار گرفت، مکان خوبی برای راه اندازی کلینیک ویژه است که با انجام تعمیرات جزئی و خورده کاری، نهایتا ظرف ۲، ۳ ماه آینده، آماده بهره برداری خواهد شد.

دکتر زارعی زاده افزود: با توجه به اینکه سیستم ارجاع الکترونیک به زودی راه اندازی خواهد شد، مردم می توانند با تعرفه دولتی و صرف هزینه کمتر، خدمات تخصصی و فوق تخصصی را در این کلینیک ها دریافت کنند.

 

راه اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان کنگان به منظور کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مردم

دکتر حسن حیدری، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز در این خصوص گفت: راه اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان کنگان قطعا اتفاق ارزشمندی خواهد بود. کلینیک ویژه، واحدی است  دولتی و مستقل که با استفاده از نیروهای تخصصی فعالیت می کند و دارای شخصیت حقوقی مستقل می باشد و به عنوان یک واحد درمانی دولتی و سرپائی اداره می گردد.

وی افزود: از جمله محاسن کلینیک ویژه می توان به ارائه خدمات با تعرفه دولتی به منظورافزایش رضایتمندی بیماران، ارائه خدمات درمانی و تشخیصی سرپائی و دسترسی در ساعات غیراداری برای بیماران اشاره کرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اظهار داشت: کلینیک ویژه به منظور تحقق شاخص عدالت در سلامت، کاهش هزینه های مستقیم مردم در حوزه سلامت و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقا شاخص رضایتمندی راه اندازی خواهد شد.

دکتر حیدری گفت: کلینیک ویژه در داخل بیمارستان کنگان راه اندازی می شود. این موضوع دسترسی به پزشکان را در صورت نیاز فوری، تسهیل خواهد کرد.

 

.

.

..

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن