بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56944
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 شهریور 98 12:43 ب.ظ

آموزش و پرورش طلایه داران برنامه های فرهنگی در کشور است

ثلاث-سیدعلی پاکنژاد گفت: آموزش و پرورش از طلایه داران برنامه های فرهنگی در کشور است و من نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش دارم چون آموزش و پرورش زیربنای همه چیز است. سیدعلی پاکنژاد صبح امروز درمراسم رونمایی از کتاب برنامه عملیاتی اداره آموزش وپرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: مهم ترین برنامه ی آموزش […]

ثلاث-سیدعلی پاکنژاد گفت: آموزش و پرورش از طلایه داران برنامه های فرهنگی در کشور است و من نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش دارم چون آموزش و پرورش زیربنای همه چیز است.

سیدعلی پاکنژاد صبح امروز درمراسم رونمایی از کتاب برنامه عملیاتی اداره آموزش وپرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: مهم ترین برنامه ی آموزش و پرورش پروژه ی مهر است، ساماندهی دانش آموزان و مدارس نیز از برنامه های مهم این پروژه است که تلاش مدیریت آموزش و پرورش و همکارانشون در این زمینه قابل تقدیر است.

سرپرست فرمانداری کنگان افزود:امروز خرسندیم که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه عملیاتی آموزش و پرورش نوشته شده است که باید بر اساس این نقشه ی راه کار خود را پیش ببرید.

پاکنژاد ادامه داد: اگر قصد داریم شهرستان توسعه و پیشرفت کند باید نگاه اساسی به آموزش و پرورش داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری کنگان با بیان اینکه امروزه آسیب های اجتماعی بیشتر شده است گفت: باتوجه به اینکه آسیب های اجتماعی در شهرستان زیاد است و برای رفع این آسیب ها باید از برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استفاده کرد‌که قطعا نتیجه ی مثبتی خواهد داد.

نماینده عالی دولت در کنگان اظهار داشت: توانایی و دانایی از آموزش و پرورش سرچشمه می‌گیرد ، مدیران مدارس خط مقدم آموزش و پرورش هستید و در ارتباط با اولیاء،مردم داری و تکریم ارباب رجوع تلاش بیشتری داشته باشید.

وی ادامه داد:برخی برنامه ها را با کمک خود اولیاء حل کنید،مسائل مالی را می‌توان با برنامه ریزی درست‌ حل کرد و رفتار درست شما با اولیاء قطعا به شما کمک خواهد کرد.

وی گفت:علاوه بر اینکه معلمان نیاز دارند که به صحبت های انها توجه کنید ، دانش آموزان نیز همانطور هستند و در زنگ های استراحت حتما به آنها سر بزنید.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن