بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62624
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 آبان 99 7:54 ب.ظ

کارگروه نظارت بر بازار و اماکن‌عمومی شهرستان تشکیل می‌شود/ مراسمات و تجمعات در کنگان ممنوع است/جریمه یا پلمپ در انتظار صنوف متخلف

ثلاث-فرماندار شهرستان کنگان گفت:کارگروه نظارت بر بازار و اماکن عمومی شهرستان تشکیل و با صنوف متخلف برخورد جدی می‌شود.


به گزارش ثلاث،سیدعلی پاک ‌نژاد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: امروز باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم، خوشحال و خرسندم که با همکاری مردم شهرستان وضعیت شهرستان در قسمت نارنجی قرار گرفته است که امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها بتوانیم از این وضعیت نیز بگذریم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود:امروزه هرچه از تعداد بیماران بیمارستان کم شود بهتر می‌توان برای بیماران حادکرونایی خدمات ارائه کرد.

فرماندار کنگان با بیان اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و محدویت‌های ۳و۴ شامل آن‌ می‌شود گفت:کارگروه مشترک برای بازدید ازبازارها و اماکن عمومی شهرستان تشکیل شود و تعطیلی عروسی‌ها و عزاداری‌ها به صورت جدی دنبال شود.

پاک‌نژاد عنوان کرد: خانه‌ باغ‌هایی که در آن‌ها تجمعات و مراسم عروسی و.. برگزار می‌شود شناسایی و با آن‌ها به صورت جدی برخورد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود:ادارات شهرستان در رعایت نکات بهداشتی کم کاری نکنند و به افرادی که فاقد ماسک هستند هیچگونه خدماتی ارائه ندهند و بانک‌ها نیز شامل این مصوبه هستند.

وی ادامه داد: از پلیس راهور و شهرداری در اعمال محدودیت‌های هفته پیش صمیمانه سپاسگزارم و این محدویت‌ها در سطح شهرستان ادامه داشته باشد و افراد متخلف جریمه شوند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان کنگان مطرح کرد:آرایشگاه‌ها و مراکزی که به برگزارکنندگان مراسم عروسی خدمات ارائه می‌دهند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد کنند.

پاک ‌نژاد گفت:حضور همراه بیمار کرونایی در بخش کرونایی بیمارستان مطلقا ممنوع است‌.

این مقام مسول بیان کرد:برگزاری عروسی و مراسم تشییع جنازه در شهرستان در این دو هفته مطلقا ممنوع است و مسولان قضایی و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کنند، آرامستان‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رییس شورای تامین شهرستان کنگان گفت: سمن‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی نسبت به آگاه سازی و تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمایند.

فرماندار کنگان عنوان کرد:دستگاه قضا با افرادی که به گروه های نظارتی تهدیدی وارد می‌کنند حتما برخورد کنند.

به گزارش ثلاث،تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهر و روستا ، جمع آوری کودکان کار ، رعایت پرتکل‌های بهداشتی از طرف صنوف ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط سمن‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی ، تشکیل کارگروه نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با محوریت شبکه بهداشت و درمان ، ممنوعیت فعالیت دو هفته‌ای گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در شهرستان کنگان ، تعطیلی آرامستان‌ها و پارک‌ها و بوستان شهری و روستایی ، جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و تشییع جنازه و برخورد با آرایشگاه‌ها ، تشریفات و گل فروشی‌ها و مراکز خدمات دهنده به عروسی‌ها از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن