بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57703
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 آذر 98 7:44 ب.ظ

ائمه جمعه کنگان

دستگاه‌های نظارتی جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند

ثلاث_ائمه جمعه شهرستان کنگان خواستار نظارت و کنترل بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شدند.


حجت‌الاسلام محمود محمودی در نشست شورای ادارای با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در کشور، اظهار داشت: از مردم بصیر و آگاه که صف خود را از آشوب‌گران و اغتشاش‌گران جدا کردند و همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی که در ایجاد امنیت تلاش کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.

امام جمعه کنگان با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران قوا در بحث سهمیه‌بندی بنزین، افزود: احترام و حمایت از طرح سران قوا احترام به خود مردم است و اگر مقام‌معظم‌ رهبری حمایت نمی‌کردند و وارد صحنه نمی‌شدند سرنوشت کشور به نابودی کشیده می‌شد.

وی ادامه داد: مسؤولین موظف هستند با هم‌فکری بر اجرای صحیح این طرح نظارت جدی داشته باشند و در اجرای این طرح همت بگمارند.

امام جمعه اهل سنت کنگان  نیز با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: برخی از افراد سودجو از شرایط کشور سوء‌استفاده کردند که رهبری با حمایت از این طرح جلوی این آشوبگری‌ها و اغتشاشات را گرفتند.

شیخ محمد جمالی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید نظارت جدی داشته باشند و جلوی افزایش قیمت دیگر کالاها را بگیرند و اجازه ندهند کسی سوءاستفاده کند‌.

امام جمعه سیراف نیز بیان داشت: از بصیرت و آگاهی مردم شهرستان که صف خود را از فتنه‌گران و اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند و از نیروهای نظامی و انتظامی برای اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در جهت ایجاد آرامش و امنیت شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدصادق عاشوری  با بیان اینکه آرامش جامعه با بصیرت اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: وظیفه‌ امروز ما این است که تمام اهداف و برنامه‌های دشمن را شناسایی و از آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی عنوان کرد: آشوبگری‌های اخیر نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق اجرا شده است که مردم باید بدانند و خط خود را از این فتنه‌ها جدا کنند.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن