بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57940
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 آذر 98 0:16 ق.ظ

فرمانده مرزباني استان بوشهر

کشف ۱۸ میلیارد کالای قاچاق در بندر دیر

ثلاث – فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف یک فروند شناور حامل ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های کنگان خبر داد.

به گزارش ثلاث ، سردار “ولی‌اله رضایی‌نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان کنگان با تشدید نظارت و اقدامات کنترلی در اسکله بندر “دیر”، به یک فروند شناور تجاری حامل کالا مظنون و برای بررسی شناور، آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، انواع کالای قاچاق و تجهیزات پزشکی شامل ۲ دستگاه سونوگرافی و ۲۵ دستگاه کولر گازی دو تکه که بدون مجوز بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف شناور مذکور تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با مرزبانی استان جهت تأمین نظم، امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دفاعی، نظامی و امنیتی در آب‌های خلیج فارس، امنیت به شکل مطلوبی در مرزهای آبی استان برقرار است و این امر تداوم خواهد یافت.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن