بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58310
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 دی 98 11:09 ق.ظ

جشن روز پرستار با حضور مسئولین شهرستانی در بیمارستان کنگان برگزار شد

ثلاث- جشن روز پرستار با حضور مسئولین شهرستانی در بیمارستان کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، قبل از ظهر امروز جشن روز پرستار با حضور مسئولین شهرستانی در بخش تالاسمی این مرکز درمانی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر حسن حیدری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و همچنین روز پرستار، بخشی از خدمات این مرکز درمانی را توضیح داد.

وی افزود: راه اندازی ام آر آی، ان آی سی یو، ساختمان الحاقی، راه اندازی اتاق جراحی مغز، جذب جراح مغز، جذب متخصص طب اورژانس و … را از جمله مهمترین کارهای صورت گرفته در ۴ سال گذشته است.

دکتر حیدری اظهار داشت: تمام خدماتی که اشاره شد، به لطف نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران و وزارت بهداشت با مساعدت و همکاری وزارت نفت در بیمارستان امام خمینی کنگان انجام شده است تا ان شاءالله موجبات افزایش رضایتمندی مردام را فراهم سازد.

 

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان نیز ضمن تبریک روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و عرض خدا قوت به پرستاران گفت: محیط تربیتی حضرت زینب(س) به واسطه حضور پیامبر اسلام(ص) محیط وحی بوده است. حضرت زینب در میان تربیت امام علی، حضرت فاطمه و امام حسین رشد کرده بود.

 وی افزود: اجر معنوی شما پرستاران بسیار بالاست و در روایات زیادی به این موضوع اشاره شده است.

امام جمعه کنگان گفت: خدمات بسیار ارزشمندی به نسبت گذشته در بیمارستان کنگان انجام شده که بر کسی پوشیده نیست.

وی درخواست کرد: با این بستر مناسبی که در بیمارستان کنگان وجود دارد، امیدواریم شاهد حضور پزشکان فوق تخصص در این مرکز درمانی باشیم.

سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان نیز در این مراسم به شکل کوتاه سخنرانی نمود و این روز را به پرستاران تبریک گفت.

در بخشی از مراسم، ابوذر حسین پور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) مولودی خوانی کرد.

پس از این مراسم، چند نهال به شکل نمادین در زمین بیمارستان کاشته شد.

رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و مشاور نماینده مردم جنوب استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان به پرستاران نمونه این بیمارستان هدایایی تقدیم شد.

 

ساعتی پس از این مراسم، فرمانده سپاه شهرستان کنگان با حضور در بیمارستان با همراهی رئیس ، مدیر داخلی، مسئول امور عمومی، مترون، حراست و مسئول فرهنگی بیمارستان از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید نمود و این روز را با اهدای شاخه گل و شیرینی به پرستاران، تبریک گفت.

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن