بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58898
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 اسفند 98 2:44 ب.ظ

بیانیه شیخ موسی احمدی در خصوص انتخابات

ثلاث- پس از پایان انتخابات در حوزه جنوب استان بوشهر و انتخاب دکتر موسی احمدی به عنوان نماینده منتخب مردم ،، بیانیه ای را بدین شرح منتشر کرد.

ثلاث: پس از پایان انتخابات در حوزه جنوب استان بوشهر و انتخاب دکتر موسی احمدی به عنوان نماینده منتخب مردم ،، بیانیه ای را بدین شرح منتشر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوندی را که سخنوران از ستودن او عاجزند و حسابگران از شمارش نعمت هایش ناتوان. خداوندی که افکار ژرف اندیش از درک کنه ذات او درمانده اند.

مردم شریف، متدین و شهید پرور شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه

حقیقت تابناک حضور شما در دوم اسفندماه که برگرفته از مکتب سردار شهید سلیمانی است، برگ زرین دیگری را  رقم زد. پیروز واقعی انتخابات همه ی کسانی هستند که با درک شرایط حساس کنونی علیرغم همه مشکلات به ندای رهبر فرزانه انقلاب و وجدان خویش لبیک گفته و با گام های استوار خود، امید به آینده و فردایی بهتر را به نمایش گذاردند.

اینجانب خاضعانه و خاشعانه سر برآستان لطف ورحمت خداوند سبحان می سایم و در برابر عظمت مردم تعظیم نموده و از همه ی عزیزانی که اینجانب را به عنوان منتخب خویش برای وظیفه خدمتگزاری  برگزیدند؛ صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

ازحمایت های آقایان سید مهدی موسوی زاده، سیدابوالحسن موسوی، محمد روشن، عبدالستار عبدی و فرهاد اسدی که با ایثارگری و روحیه ی انقلابی از ادامه فعالیت انصراف داده واعلام حمایت کردند؛ تشکر و قدردانی نموده و از حضور سایر نامزدها، رقیبان دیروز و رفقای امروز و فردا که باعث انگیزه مضاعف برای حضور مردم عزیز شدند به ویژه  سرکار خانم الماسی نماینده فعلی سپاسگزاری می نمایم.

از اصحاب رسانه وهمه ی مجریان و ناظرین انتخابات، اعضای شورای تامین و مامورین سخت کوش امنیتی و انتظامی که تلاش وافر داشته اند؛ قدردانی می نمایم.

اکنون سرآغاز گام دوم است؛ از همه فرهیختگان، صاحبنظران، خانواده بزرگ صنعت و دلسوزان توسعه ی کشور به ویژه این منطقه زرخیز که دل در گرو آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند، دعوت به همکاری و همراهی نموده و خود را نیازمند هم اندیشی با عزیزان می دانم.

 

دکتر شیخ موسی احمدی

منتخب مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

اخبار مرتبط

نظرات

  1. اسماعیلی says:

    ماهم متقابلا پیروزی شما راتبریک میگویم امیدوارم بتوانید در امر خطیر قانون گذاری وخدمت به خلق خدا موفق باشید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن