بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59694
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 فروردین 99 12:52 ب.ظ

مهندسان فاز ۱۲ پارس جنوبی دستگاه اکسیژن ساز و تب سنج ساختند

ثلاث-مهندسان فاز ۱۲ مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به ساخت چند دستگاه اکسیژن ساز و تب سنج ویژه شدند.


رئیس ایمنی و محیط زیست (HSE) و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فاز ۱۲) گفت: شرایط کنونی باعث شد، تهدید‌های ایجاد شده را تبدیل به فرصت کنیم و چندین دستگاه را برای مقابله و حفاظت در مقابل کرونا در فاز ۱۲ بسازیم.

محمود محمدی افزود: ضمن اینکه ضوابط بهداشتی را رعایت کردیم، با توجه به محدودیت‌های تأمین دستگاه‌های تب سنج، و نظارت مناسب در داخل کشور ، تصمیم بر ساخت این دستگاه‌ها با کیفیت بالا گرفتیم.

او ادامه داد: در همین زمینه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و تعدادی از همکاران توانمند پالایشگاه توانستیم در کمتر از دو روز، دستگاه تب سنج تمام خودکار را برای نخستین‌بار در ایران بسازیم که ضمن شناسایی چهره فرد میزان تب را نیز مشخص می‌کند و مطابق یک پروتکل اجازه ورود به پالایشگاه را می‌دهد.

رئیس ایمنی و محیط زیست (HSE) و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در زمینه ضدعفونی خودرو نیز همکاران توانستند، برای نخستین بار تونل ضدعفونی خودرو را بسازند و آن را در ورودی پالایشگاه نصب کنند.

محمدی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، گفت: با توجه به نیاز شهر‌های پیرامونی به تب‌سنج، این دستگاه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دادیم و این کار کمک می‌کند میزان مواجهه بیماری در محیط پیرامونی نیز کمتر شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن