بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60349
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 خرداد 99 9:06 ب.ظ

نمایندگان استان برای پیشرفت منطقه جهادگونه تلاش کنند

ثلاث-امام جمعه بندر سیراف گفت:توقع داریم که نمایندگان استان بوشهر ابتدا نگاه راهبردی داشته باشند و دوم متحد عمل کنند و سوم اینکه برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در استان بوشهر کار جهادی را شروع کنند.

به گزارش ثلاث محمدصادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف در اجتماع نمازگزاران این شهر گفت: از نماینده محترم مردم شهرستانهای کنگان ،دیر جم عسلویه، در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم اشتغال جوانان بومی شهرستان کنگان را برای همیشه حل کنند و حق از دست رفته مردم را به مردم برگردانند

عاشوری ادامه داد: از افتتاحیه مجلس اول در ۷ خرداد ۱۳۵۹ تا افتتاحیه مجلس یازدهم در ۷ خرداد ۱۳۹۹،دقیقا چهل سال می گذرد. در واقع افتتاحیه این مجلس ،آیین جشن‌چهل سالگی نماد مردم سالاری نظام اسلامی نیز هست، طبیعی است چهل سالگی سمبل پختگی و بلوغ و عقلانیت و رشد همه جانبه افراد و نهادها است، لذا انتظار مواجهات منطقی و پخته و معقولانه از این مجلس بیشتر است.

امام جمعه سیراف اظهارداشت: مجلس یازدهم اولین مجلس چهره دوم انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی نیز هست .از این جهت سمت و سوها و جهت گیری ها و رویکردها و عملکرد این مجلس میتواند سنگ بنای مجالس شانزدهم تا بیست و چهارم باشد

وی با اشاره به روبه افول کشیدن آمریکا عنوان کرد:امروز آمریکا در دو مخمصه داخلی و خارجی گرفتار آمده است،از سوئی شکستهای راهبردی و بزرگش در منطقه و در تقابل با ایران بود که آخرین آن عجز و ناتوانی او در جلوگیری از رسیدن پنج نفتکش سوخت از ایران به سمت منطقه حیات خلوت امریکا_ ونزوئلا_ بود.

وی گفت:دنیا دارد به وضوح می بیند که ترامپ که پس از ترور سردار سلیمانی ایران‌را به هدف قرار دادن ۵۲ نقطه تهدید کرده بود الان نمی تواند مانع رسیدن کشتی ها به کنار گوشش شود.

عاشوری بیان کرد:با توجه به شیوع دوباره ویروس منحوس کرونا از مردم عزیز بخش سیراف خواهش میکنم پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن