بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60759
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 تیر 99 10:59 ب.ظ

موسسه خیریه حضرت رقیه در حال آماده سازی جهیزیه برای ۳۰۰ زوج جوان

ثلاث- نماینده استانی موسسه خیریه حضرت رقیه(س ) در گفت و گو با خبرنگار ثلاث گفت: این موسسه خیریه در حال آماده سازی جهزیه ۳۰۰ زوج جوان است.

 

 

اعظم درویشی نماینده استانی موسسه خیریه حضرت رقیه(س ) در گفت و گو با خبرنگار ثلاث گفت: این موسسه خیریه در حال آماده سازی جهزیه ۳۰۰ زوج جوان است.

وی افزود:  موسسه خیریه حضرت رقیه برای تامین هزینه این تعداد بالای جهزیه، با خیرین کارخانه دار تهرانی رایزنی کرده بود که خوشبختانه نتیجه بخش بود.

درویشی، نماینده استانی موسسه خیریه حضرت رقیه(س ) ادامه داد: جهیزیه تدارک دیده شده شامل ۲۱  قلم کالا (بجز کولر) می باشد . خدا را شاکریم که زوج های جوان واجد شرایط، تنها با پرداخت ۱۹ میلیون تومان می توانند صاحب وسایل اولیه زندگی شوند. ما بقی هزینه خرید جهیزیه را کارخانه و خیرین تهرانی پرداخت کرده اند.

وی یادآوری کرد:  لازم به ذکر است که خود موسسه خیریه حضرت رقیه (س ) نیز مبلغی را جهت انجام این کار خداپسندانه مساعدت نموده است.

نماینده استانی موسسه خیریه حضرت رقیه(س ) گفت: جهیزیه های تهیه شده برای توزیع در کل استان بوشهر در نظر گرفته شده است. تا کنون افراد واجد شرایطی که مهریه آنان کمتر از ۱۱۴ سکه طلا بوده، از کاکی، آبدان، جم و عسلویه برای دریافت جهیزیه ثبت نام شده اند.

درویشی اضافه کرد: جهازهایی با قیمت های ۱۰ میلیون تومان و ۱۶ میلیون تومان نیز موجود می باشد. اگر زوجی کاملا بی بضاعت باشد، پس از طی شدن سلسله مراتبی، موسسه خیریه به صورت کاملا رایگان جهیزیه را در اختیار زوج قرار می دهد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن