بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67076
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 بهمن 00 9:21 ب.ظ

موسسات خیریه برتر استان بوشهر تجلیل شدند

ثلاث- ۱۸ موسسه خیریه برتر استان بوشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تجلیل شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر همزمان با بیستم بهمن ماه، مصادف با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، موسسات خیریه برتر استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این جلسه از نمایندگان ۱۸ موسسه خیریه و نیکوکاری برتر در سطح استان تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ضمن تقدیر از نمایندگان این موسسات اظهار داشت: باید به سمتی برویم که خانواده ها را توانمند کنیم، تا نیازمند کمک های دیگران نباشند و خودشان بتوانند نیازهایشان را برطرف کنند.

محمد تقی ایرانی افزود: امیدوارم روزی برسد که تعداد مددجویان بواسطه توانمند شدن آنان کمتر شود و ما بتوانیم به سمت کارهای بزرگی مثل تولید، اشتغالزایی و بهبود فرهنگ جامعه پیش برویم

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز گفت: موسسات خیریه ای که امروز تجلیل می شوند، ضمن هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره)، نسبت به استفاده از پنل تخصصی این دستگاه و ورود اطلاعات خیریه و افراد تحت پوشش خود اقدام کرده اند.

سید عباس موسوی نژاد  افزود: نمایندگان موسسات خیریه مراقب باشند تا در انجام فعالیت های خود، حفظ کرامت انسانی مردم و افراد تحت پوشش خود را در نظر بگیرند و تدابیری اتخاذ کنند که خدای ناکرده به شخصیت و عزت نفس خانواده ها خدشه ای وارد نشود.

در پایان این جلسه به نمایندگان موسسات خیریه و نیکوکاری لوح تقدیری تقدیم شد.

از کنگان موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی (ره) به مدیریت معصومه زمانیان و  موسسه خیریه همای مهرآیین کنگان  به مدیریت علی اکبر خرده بینان تجلیل شدند.

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن