بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60820
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 تیر 99 4:11 ب.ظ

ارتقاء بیمارستان کنگان به عنوان معین نفت، مطرح شد؛

نشست دکتر احمدی با رئیس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر انجام شد/ جزئیات

ثلاث- در ادامه سلسله پیگیری ها و نشست های نماینده مردم و تحقق وعده های انتخاباتی اولین جلسه وی با دکتر مالکی رئیس بهداشت ودرمان وزارت نفت در استان بوشهر انجام شد.

 به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ، در راستای تحقق وعده های انتخاباتی دکتر احمدی ، اولین جلسه نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با دکتر مالکی رئیس ستاد بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه که دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مهندس آخوندی رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیر و  نیز حضور داشتند ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه سلامت اولویت اول کاری ام در این دوره است.

دکتر موسی احمدی رضایتمندی مردم از طرح های بهداشت و درمان را بسیار مهم توصیف کرد و عنوان داشت: مجلس شورای اسلامی نیز بر اهمیت این امر واقف است.

وی با تشریح مشکلات حوزه درمان شهرستان های جنوبی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قطب درمان جنوب است ، مسئله اقدام سریع در جهت ارتقای این بیمارستان به عنوان بیمارستان معین نفت یکی از مطالبات مهم مردمی است که بایستی جامه عمل به آن پوشانده شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و با تشکر از کادر درمانی، بر ضرورت رفع موانع و مشکلات در حوزه درمان شهرستان های حوزه انتخابیه تاکید کرد.

در این جلسه و پس از سخنان دکتر مالکی و قول مساعد وی در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه ، وزارت نفت متعهد به تامین خدمات رفاهی برای افزایش ماندگاری پزشکان در جنوب استان شد.

جذب اعتبار مورد نیاز و خرید تجهیزات اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان دیر و راه اندازی اتاق عمل و زایشگاه این بیمارستان در اسرع وقت ، بازدید میدانی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت در هفته آینده از بیمارستان های جنوب استان بوشهر و قول مساعد رییس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر برای رفع مشکلات تجهیزاتی بیمارستان دیر ، استفاده از پتانسیل و ظرفیت ۱۰ هکتاری ساختمان بیمارستان قدیم دیر در حوزه بهداشت و درمان از دیگر مسائل مطرح شده و خروجی های این جلسه بود.

.

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن