بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:04 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60849
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 تیر 99 4:14 ب.ظ

سرپرست دفتر نظارت و بازررسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان کنگان چهلمین سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفت

ثلاث- سرپرست دفتر نظارت و بازررسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان کنگان چهلمین سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفت.

 

احمد بحرینی پور سرپرست دفتر نظارت و بازررسی انتخابات شورای نگهبان، شهرستان کنگان با اشاره به سخنان امام راحل » این نهاد(شورای نگهبان) براساس قانون، موظف است از ورود ناخالصی‌ها به ارکان نظام، جلوگیری کند و اگر شورای نگهبان این وظیفه را برعهده نداشت، یقینا نظام دچار مشکلات فراوان می‌شد « ، ۲۶ تیرماه روز شورای نگهبان را تبریک گفت و چهلمین سال تاسیس نهاد مقدس را گرامی داشت.
وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی کشور و خصوصا استان هایی نظیر بوشهر و شهرستان کنگان در بحث شیوع ویروس کرونا، به شکل دلخواه امکان اجرای برنامه هایمان وجود نداشت. با این وجود اقداماتی انجام گرفت. مهمترین برنامه های ما در هفته جاری بیشتر در فضای اجتماعی ، ارسال پیامک به کل اعضای شبکه نظارت شهرستان کنگان مبنی بر تبریک مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان و مسابقه پیامکی توسط دفتر شورای نگهبان در مرکز استان ( برای اعضای شبکه نظارت استان )، بود.
بحرینی پور افزود: دیدار رئیس و تنی چند از اعضای ستادی دفتر نظارت شهرستان کنگان با مقامات محلی شهرستان و تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی آنها در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از جمله برنامه های ما در این هفته بود. انشاالله ما نیز به مانند کل کشور. آمادگی کامل خودرا برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اعلام میداریم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن