بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60946
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 مرداد 99 7:17 ب.ظ

تامین اکسیژن و دستگاه زباله سوز برای بیمارستان های کنگان و دیر در دستور کار بهداشت و درمان وزارت نفت

ثلاث- در جلسه دکتر موسی احمدی با مدیرعامل عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت مقرر شد، تامین اکسیژن و تهیه دستگاه زباله سوز برای بیمارستان های کنگان و دیر در دستور کار بهداشت و درمان وزارت نفت قرار گیرد.

 

به گزارش  ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی ، نماینده مردم   کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی  ، در پی بازدید نماینده مردم جنوب استان بوشهر و دکتر مالکی از بیمارستان های کنگان و دیر و احصاء مشکلات این دو مرکز درمانی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی در جلسه با مدیرعامل بهداشت و درمان وزارت نفت مطالبات این دو بیمارستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دکتر موسی احمدی گفت: در این جلسه مقرر شد با دستور دکتر دارابی مشکل کمبود کپسول های اکسیژن که منجر به بروز مشکلاتی برای بیماران بستری در این دو بیمارستان شده است بصورت اورژانسی حل شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات بیمارستان های کنگان و دیر در خصوص زباله های عفونی تصمیمات خوبی برای حل این معضل و خرید دستگاههای مورد نیاز اتخاذ شد.

دکتر احمدی بیان کرد: همچنین در نشست با دکتر بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز مذاکرات بسیار خوبی در خصوص روند پروژه های نفت در جنوب استان بوشهر و تجهیز بیمارستان های کنگان ، دیر و جم انجام شد.

 

وی گفت: کمبود کپسول های اکسیژن در شرایط کرونایی یکی از مشکلات مهم بیمارستان ها از جمله بیمارستان امام خمینی (ره ) کنگان بود که موجب نگرانی بیماران و خانواده های آنان شده بود.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن