بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61266
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 مرداد 99 1:50 ق.ظ

رسانه های شهرستان کنگان درخواست نشست خبری با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس دارند/ کنگان هم میزبان پارس جنوبی است

ثلاث- چرا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به شهرستان کنگان توجه نمی کند؟/نشست مدیرعامل منطقه ویژه با رسانه های کنگان برگزار شود

 

کوه های سرافراز کنگان، بناهای تاریخی سیراف و پشت آسمان زیبای شهر بنک، نماد استقامت و قدمت این دیار می باشد. مهمان نوازی و مردم داری مردمان با اخلاق و نوع دوست مایه افتخار و موج های خروشان  خلیج همیشه فارس، نشان دهنده حیات و پویایی دیار کنگان می باشد.

امروز این سرزمین کوه، نفت و دریا دچار بی توجهی شده است..!

پس از تغییر در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و انتصاب ایرج خرمدل، در ابتدای مسیر، نگاه مثبتی از ایشان نسبت به مسئولیت های اجتماعی در رسانه ها منعکس گردید، اما امروز دچار پارادوکس های رسانه ای شده ایم، مدیرعاملی که شعار توجه به مسئولیت های اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار داده است، تا به حال به شهرستان کنگان نیامده است. ایشان در روز های اخیر نشستی با خبرنگاران شهرستان عسلویه داشت، در ادامه نکاتی صرفا” جهت تنویر اذهان عمومی و مدیریت منظقه ویژه متذکر می شوم.

 

آیا مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی میداند، ۶۰ درصد اراضی تحت مالکیت سازمان منطقه ویژه پارس در شهرستان کنگان است؟ منطقه ویژه پارس شامل سه منطقه پارس یک، که  ۱۴ هزار هکتار از شهرستان عسلویه را در بر می گیرد ، پارس دو ( کنگان) که ۱۶ هزار هکتار از اراضی شهرستان کنگان را در بر گرفته است و پارس سه ( پارس شمالی) شامل ۱۶ هزار هکتار از محدوده ی شهرستان های دیر، دشتی و… را در بر می گیرد.

با یک نگاه اجمالی به خوبی و به وضوح میتوان فهمید که شهرستان کنگان به تنهایی با ۱۶ هزار هکتار ، بیشترین سهم از  اراضی تحت مالکیت سازمان منطقه ویژه پارس را میزبانی می کن؛، اما چرا به این شهرستان توجهی نمی شود، جای سوال است.

آیا میدانید کنگان به عنوان شهرستان مرکز حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر است؟ مدیرعامل منطقه ویژه به همه شهرستان های جنوبی سفر کرده است به جز کنگان، این اقدامات زیبنده منطقه ویژه نمی باشد.

شایسته است مدیرعامل محترم منطقه ویژه نشستی با رسانه های شهرستان کنگان برگزار نماید و پاسخی به مطالبات و سوالات افکار عمومی شهرستان کنگان بدهد.

 

یادداشت: حسن احمدی خبرنگار نبض جوان

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کنگان says:

    مال بی صاحابیه
    لطفا دکتر موسی احمدی به ایشون یه اخطار بدن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن