بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61296
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 مرداد 99 5:03 ب.ظ

طرح مسکن ملی اصحاب رسانه در وزارت فرهنگ و ارشاد کلید زده شد

ثلاث-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح مسکن ملی برای اصحاب رسانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی و کلیات شرایط قانونی این طرح برای مشمولان تا یک ماه آینده ارائه می شود.


فاطمه کرمپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو پیگیری و توافقات اولیه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی، طرح مسکن ملی برای اصحاب رسانه  پیش بینی و شرایط قانونی مشمولان برخوردار برای استفاده از این طرح مقرر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این طرح شامل کسانی است که از یکم فروردین ۱۳۸۴ به بعد فاقد زمین، مسکن و یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ از هیچ‌ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

وی اظهار داشت: نبود منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی و تسهیلات معوقه و…، توانایی هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی، از دیگر شرایط اعلامی این طرح است.

کرمپور با بیان اینکه رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌های انجام شده در خصوص ساخت مسکن خبرنگاران از اسفندماه سال ۹۸ از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع شده است، خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه به دلیل برخی اختلاف‌نظرها دراین فرآیند هنوز به مرحله امضا میان دو وزارتخانه نرسیده که از این رو وزیر راه و شهرسازی‌ به معاونین مربوطه دستور داده در کمتر از یک ماه این تفاهم‌نامه به سرانجام رسیده و بعد از تصویب، شرایط نهایی به اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن