بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61419
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 شهریور 99 0:01 ق.ظ

نماینده مجلس: عوارض آلایندگی در جنوب استان بوشهر بر اساس کارشناسی توزیع شود

ثلاث- نماینده مردم کنگان، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: عوارض آلایندگی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر باید بر اساس قواعد و ضوابط کارشناسی توزیع شود.

 

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود: مجموعه تصمیم‌گیری در ارتباط با پرداخت عوارض آلایندگی نظیر سازمان‌های حفاظت محیط زیست و  برنامه و بودجه در تصمیم گیری برای پرداخت این عوارض باید موضوع‌هایی از جمله آب، خاک، دریا و هوا در نگاه کارشناسی مد نظر قرار دهند.

نماینده مردم  کنگان، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: تماس‌های زیادی داشتم که در باره اختصاص عوارض آلایندگی به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر کارشناسان کارشناسی دقیقی انجام بدهند که تاکنون این کار صورت نگرفته است و به الگوی ارائه شده ایراد وارد است.

وی در ارتباط با حذف عوارض آلایندگی شهرستان دیر گفت: عوارض آلایندگی باید بر اساس ضوابط و قواعد و نگاه کارشناسی صورت گیرد و دیّر نزدیک به کنگان است و در گذشته فاکتور پرداخت عوارض آلایندگی درباره این شهرستان  در نظر گرفته شده بود اما اکنون این عوارض حذف شده‌است که باید دوباره برقرار شود.

وی ادامه داد: آنچه اتفاق می‌افتد باید با نگاه کارشناسی باشد و همه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بر اساس عدالت دیده شود که در این ارتباط پیگیری زیادی صورت گرفته و با مسئولان شهرستان، استان و کشور رایزنی شدهاست که امیدوارم به نتیجه مطلوبی برسیم.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن