بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61592
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 شهریور 99 4:35 ب.ظ

جیب بازنشستگان فرهنگی بوشهر شارژ شد

ثلاث-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشسته استان در سال ۹۸ خبر داد.


غلامرضا دانش‌فر امروز در جمع خبرنگاران از  پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشسته استان در سال ۹۸ خبر داد و با اشاره به بازنشستگی ۶۲۷ فرهنگی در سال ۹۸ اظهار داشت: پاداش پایان خدمت و هنچنین ذخیره مرخصی این گروه از فرهنگیان تلاشگر استان با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان  بوشهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۹ تعداد ۴۱۰ نفر از همکاران فرهنگی بازنشسته شوند و تلاش می کنیم که پاداش خدمت بازنشسته‌های سال جاری نیز تأمین اعتیار شده و تخصیص داده شود.

دانش‌فر در خصوص تأمین تجهیزات آموزشی و اداری مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش برای تأمین تجهیزات اولیه مدارس به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و برای تعمیر سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و اردوگاه‌ها به اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد:  برای گندزدایی و  اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باید ماهیانه ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و مواد بهداشتی تأمین شد که امیدواریم با همراهی  مسؤولان و خیرین این مهم محقق شود./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن