بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61979
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 22 مهر 99 9:56 ق.ظ

استخراج نفت ایران از خلیج‌فارس افزایش می‌یابد

ثلاث-مدیر نصب تأسیسات شرکت نفت فلات قاره با بیان اینکه اکنون میزان قابل توجهی نفت از میدان فروزان در خلیج‌فارس استخراج و تولید می‌‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده تولید نفت از این میدان نفتی افزایش می‌یابد.


محمد کریمی‌ها  در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه “سکوی زیستی و مسکونی جدید میدان نفتی فروزان دارای ۶۸۰ تن وزن است” اظهار داشت: این سکوی زیستی در ۴ طبقه ساخته شده است که به‌روی پایه‌های این سکو در میدان نفتی فروزان نصب می‌شود.

مدیر نصب تأسیسات شرکت نفت فلات قاره ابعاد این سکو را “۲۰ در ۱۴ متر” دانست و بیان کرد: پایه‌های این سکو قبلاً در میدان نفتی نصب شده است و این سکوی زیستی و مسکونی به‌روی آن قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا دو هفته دیگر سکوی زیستی و مسکونی در محل مورد نظر نصب می‌شود، گفت: با نصب این سکوی زیستی و مسکونی علاوه بر فراهم‌شدن امکانات رفاهی برای کارکنان بخش بهره‌برداری سکوی میدان نفتی فروزان، زمینه افزایش تولید از این میدان فراهم می‌شود.

مدیر نصب تأسیسات شرکت نفت فلات قاره با بیان اینکه “اکنون میزان قابل توجهی نفت از میدان فروزان استخراج و تولید می‌‌شود” گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده تولید نفت از این میدان نفتی افزایش می‌یابد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن