بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62256
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 10 آبان 99 7:59 ب.ظ

باز گذاشتن پنجره‌ها سبب کاهش خطر ابتلا به کرونا می‌شود

ثلاث-دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر به‌غیر از استفاده از ماسک، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش ابتلا به کرونا در فضاهای سربسته باز گذاشتن پنجره‌ها است.


سعید کشمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲ مورد به کروناقطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۹ آبان ماه ۲۶۳ نفر است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۴۸ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۶ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۹ آبان ماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه یک آقای ۷۸ ساله با سابقه فشار خون بالا براثر ابتلا بهکرونا جان خود را از دست ‌داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

کشمیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به‌غیر از استفاده از ماسک، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش ابتلا در فضاهای سربسته باز گذاشتن پنجره‌ها است./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن