بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63287
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 17 دی 99 6:28 ب.ظ

پازلهایی که آرام آرام طرح کلی را تکمیل میکنند

  دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای کنکان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بعد از یک وقفه ی چهار ساله مجدداً با انتخاب بجا و شایسته ی مردم به بهارستان برگشت تا کارهای نا تمام را تمام‌ کند و نواقصات بوجود آمده را رفع کند. اما اینبار شرایط بسیار متفاوت […]

 

دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای کنکان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بعد از یک وقفه ی چهار ساله مجدداً با انتخاب بجا و شایسته ی مردم به بهارستان برگشت تا کارهای نا تمام را تمام‌ کند و نواقصات بوجود آمده را رفع کند. اما اینبار شرایط بسیار متفاوت است و قاضی القضات جنوبی با یک برنامه ریزی بسیار منظم درحال قرار دادن پازل های طرح کلی خود برای حوزه انتخابیه اش است.

شیخ موسی با برنامه ی بسیار دقیق و مدبرانه پازلهای طرح کلی اش را اینگونه در کنار هم میچیند:

بررسی موشکافانه ی مسائل و مشکلات در منطقه توسط مشاوران و شخص خودش، به دنبال آن پیگیری نکته به نکته ی موارد، در تهران و در دفاتر وزرا و معاونین وزرا و مدیران کل.

هر مشکل بررسی شده بدون فوت وقت در تهران پیگیری و رفع میشود تا اینگونه پازل های طرح کلی تکمیل شود، که این تنها،طرح مسائل و مشکلات موجود حوزه انتخابیه است.

اما برنامه ی شیخ موسی به این ختم نشده و قرار نبوده که به همین اکتفا نماید، برنامه ی اصلی وکیل الرعایای جنوبی، ایجاد توسعه ی پایدار در حوزه انتخابیه اش است.

شیخ موسی است و راهسازی و ایجاد مراکز فرهنگی و آموزشی و توسعه ی فضاهای بهداشتی و درمانی، که اینها همیشه در کارنامه ی او بوده و خواهد بود.

شیخ در ادامه ی طرح اساسی و بنیادی خود که همان توسعه ی پایدار است، وزیر راه و شهرسازی را برای پیش برد اهداف حوزه انتخابیه اش با خود به منطقه می آورد و میخ اول را محکم میکوبد تا زمین و دریای حوزه انتخابیه اش سر و سامان دهد، آن هم سر و سامانی که برای آیندگان بماند.

تکمیل و ادامه ی اتوبانها و راه های مواصلاتی، اسکله های کنگان و خورخان، زیرگذر و روگذر ورودی شهر ها و … پروژهایی است که دکتر احمدی ، خواب را از چشمان مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی میگیرد و قبل از طلوع آفتاب روز یازدهم دی ماه ایشان را با خود از تهران به منطقه می آورد.

اگر به قسمت بعدی طرح نگاه بی اندازیم، خواهیم دید که پازلهای بهداشت و درمان در کنار سایر پازلها درحال تکمیل شدن هستند.

پیگیری بهسازی،  نوسازی و توسعه ی بیمارستانها و مراکز درمانی حوزه ی انتخابیه و نیز احداث مراکز درمانی با سرعت و شدت بالا درحال پیگیری و انجام است.

وکیل الرعایای حوزه انتخابیه ی جنوب استان بوشهر، با نگاه کلی به حوزه انتخابیه اش و برنامه ی جامع برای ایجاد توسعه ی پایدار، گامهای خود را در این مسیر، با پشتیبانی مردم شریف حوزه انتخابیه اش، روز به روز مستحکمتر و قویتر برمیدارد.

امید است با همت و همراهی همه ی مردم منطقه و مسئولین و مدیران دلسوز، در کنار نماینده ی محترم در مسیر پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

اندکی صبر سحر نزدیک است.//

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن