بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63649
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 18 بهمن 99 8:17 ق.ظ

مشکلات گوجه‌کاران استان بوشهر حل شود

ثلاث-نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: با وجود پی‌گیری‌های صورت گرفته در دوره های مختلف، متاسفانه کشاورزان ما هر سال در زمینه فروش محصول گوجه خود مشکل دارند.


به گزارش ثلاث حجت الاسلام موسی احمدی در آیین افتتاح سالن فرهنگ و هنر شهر آبدان، اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام الله ها مانند دهه فجر می‌‌‌‌بینیم، نشانگر اقدامات و تلاش های خادمان ملت و نظام و ارائه آن به مردم برای امیدواری جامعه است.

نماینده مردم شهرستان‌‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این چند روز اقدامات ارزشمندی در جنوب استان دیدیم، عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم و جنگ می‌توانند مسیر حرکت انقلاب را کند کنند، اما اثبات کردیم نه تنها در این مسیر کندی صورت نگرفته بلکه شعارهای انقلاب هم محقق شده است‌.

احمدی گفت: امروز بواسطه ایجاد خودباوری که امام با این انقلاب برای ما به ارمغان آورد، به دست فرزندان خودمان می‌توانیم نیازمندی‌های پارس‌جنوبی در منطقه را تولید کنیم و این مسیر را با اقتدار همچنان ادامه می‌دهیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تکمیل کتابخانه عمومی شهر آبدان پی‌گیر گرفتن مبلغی از محل وزارت نفت هستیم و امیدواریم استاندار بوشهر هم در این راستا همکاری کنند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی، خاطرنشان کرد: با وجود پی‌گیری‌های صورت گرفته در دوره های مختلف، متاسفانه کشاورزان ما هر سال در زمینه فروش محصول گوجه خود مشکل دارند.

احمدی یادآور شد: پی‌گیری برای خرید گوجه‌فرنگی جهت محصول رب و همچنین صادرات آن باید با همکاری نمایندگان مجلس و دولت‌مردان جدی‌‌تر دنبال شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن