بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63835
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 اسفند 99 8:12 ب.ظ

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در بوشهر

ثلاث-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی خبر داد.

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در بوشهر

به گزارش ثلاث، سرهنگ قدرت الله کشکولی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی خبر داد و اظهار داشت:  تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی به شهر بوشهر ممنوع است و متخلفان از این مقررات مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با بیان اینکه تردد شبانه در شهرستان های استان اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد ممنوع است گفت: متخلفان از این امر نیز با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

کشکولی با بیان اینکه در سه روز پایانی هر هفته، تا آخر سال جاری ورودی های استان به شدت کنترل می‌شود گفت: از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد و برای کسانی که به ضوابط ابلاغی  و تعیین شده و سلامت عموم بی توجه باشند برابر قانون جریمه لحاظ خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر  با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی اظهار داشت: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت‌های رسوبی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۸ در پارکینگ‌ها توقف داشته‌اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می‌شوند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن