بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64698
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 اردیبهشت 00 0:24 ق.ظ

نایب رئیس کمیسیون انرژی کشور در گفتگو با ثلاث:

چارت جدید پارس جنوبی با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت، بازنگری خواهد شد/ پیگیری هایمان ادامه خواهد داشت

ثلاث- نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: چارت جدید پارس جنوبی با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت، بازنگری خواهد شد و لذا پیگیری هایمان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش ثلاث، شب گذشته خبری توسط ابوذر حسین پور یکی از خبرنگاران شهرستان کنگان مبنی بر تعدیل اختیارات مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان منتشر شد. این خبر واکنش های زیادی را در میان شهروندان و فعالین اجتماعی و رسانه های شهرستان کنگان به دنبال داشت.

در همین خصوص خبرنگار سایت خبری ثلاث جهت بررسی موضوع با نماینده مردم جنوب استان بوشهر و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تماس گرفت و اصل این موضوع و آخرین پگیری ها را از وی جویا شد.

دکتر موسی احمدی در خصوص حذف مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان به خبرنگار ثلاث گفت:  به محض اطلاع از تصویب چارت جدید پارس جنوبی، نشستی با جناب آقای مهندس خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار کردیم و در خصوص این موضوع مذاکراتی داشتیم. پس از ان  بنده با جناب اقای کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور نشستی برگزار کردم [   مذاکرات درون جلسه قبلا منعکس شد].

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در نشست با مدیر عامل شرکت ملی نفت کشور مطرح شد و به شکل فنی مورد بحث قرار گرفت ، بحث تغییر چارت قبلی پارس جنوبی بود که در آنجا مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان به دفتر تعدیل پیدا کرده و مدیریت دفتر پارس شمالی نیز حذف گردیده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست اکید ما از مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور ، تجدید نظر در این تصمیم و احیاء منطقه پارس ۲ کنگان و همچنین پارس شمالی به مانند گذشته بود.

احمدی عنوان کرد: در آن جلسه که دکتر مولایی و دکتر بازایی مدیران منابع انسانی و دفتر تشکیلات شرکت ملی نفت حضور داشتند، جناب آقای کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور ،دستور بررسی و بازنگری در چارت جدید را صادر کردند.

اولین جلسه در همان روز بعد از ظهر، بنده به اتفاق دکتر بازایی، دفتر تشکیلات شرکت ملی نفت در خصوص چارت مفصلا بحث و تبادل نظر نمودیم. مقرر شد کارشناسانی از جانب ما و کارشناسانی نیز از طرف شرکت ملی نفت نسبت به بازنگری چارت جدید اقدام کنند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر یاداور شد: بنده به محض اطلاع از وضعیت چارت جدید پارس جنوبی ، عکس العمل قطعی و پیگیری های لازم را انجام داده ام و تا اخذ نتیجه نهایی ، ان شاءالله جلسات و پیگیری هایمان ادامه خواهد داشت.

احمدی گفت: در همین زمینه با کارشناسان پیشگامان و نخبگان انرژی و توسعه استان نیز در ارتباط بوده ایم و ان ها نیز با شرکت ملی نفت مکاتباتی انجام داده اند و قرار است با این کارشناسان، طی هفته آینده نشستی با همین موضوع برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حسن محمدی says:

    خدا ان شاء الله ب شما خیر دهد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن