بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65771
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 شهریور 00 1:23 ب.ظ

برای اولین بار ؛

نامگذاری یک خیابان در کنگان به نام امام شافعی

ثلاث – عضو شورای شهر کنگان و نماینده اهل سنت کنگان در شورا خبر داد: ان شاءالله در این هفته تابلویی با نام امام شافعی در یکی از خیابان های کنگان نصب خواهد شد.

به گزارش ثلاث؛ فاطمه دیانی عضو شورای شهر کنگان و نماینده اهل سنت کنگان در شورا خبر داد: ان شاءالله در این هفته تابلویی با نام امام شافعی در یکی از خیابان های کنگان نصب خواهد شد.
وی افزود با تعامل برقرار شده با نهادهای امنیتی و اعضا محترم شورای تامین در ارتباط با لزوم احترام به مقدسات و بزرگان مذاهب اهل سنت طبق فتوای مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و تقویت روحیه مودت، برادری و وحدت بین طیف های جمعیت شیعه و اهل سنت ساکن در مرکز شهرستان کنگان، مجوز نام گذاری خیابانی به نام رییس مذهب شافعی( امام شافعی) از مراجع متولی امر و ذی شان در موضوع اخذ گردید که انشالله در اینده نزدیک در خیابان جانمایی شده در شورای نام گذاری معابر، اماکن و خیابان ها شهرداری و شورای شهر مشخص شده است نصب و انشالله مایه رافت، همدلی و رحمت بین اقشار مختلف مذهبی ساکن در شهرستان خواهد شد.
ایشان در ادامه از اهتمام دستگاه های امنیتی، امام جمعه محترم اهل سنت کنگان ملا محمد جمالی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، کمیسیون فرق و مذاهب فرمانداری شهرستان در راس فرماندار محترم بابت اهتمام برای تحقق این موضوع تقدیر و تشکر نمود.
وی در پایان به این نکته مهم نیز اشاره نمود شایسته است مطالبات بر حق دینی و مذهبی طیف محترم اهل سنت ساکن در شهرستان از کانال ائمه جمعه و جماعات و ارتباط دوسویه اینجانب با استفاده از ظرفیت نمایندگی خود در پارلمان شهری پیگیری شود که این مهم در جلوگیری از اعمال سلیقه و مصادره های مطلوب اشخاص در پیگیری حقوق اهل سنت جلوگیری بعمل می آورد و حصول نتایج این مطالبات نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به عینیت و نتیجه مشهود می انجامد.
دیانی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه امروز مسئله اتحاد عملی و اهتمام نسبت به این موضوع که از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری برای تثبیت امنیت پایدار و جلوگیری از رسوخ روحیه تفرقه در بین احاد جامعه بسیار موثر می باشد به بهترین شکل ممکن در شهرستان کنگان به منصه اجرا درامده و در اینده نیز انشالله پررنگ تر خواهد بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن