بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47668
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 20 اردیبهشت 97 10:38 ب.ظ

معاون سیاسی استاندار در گفتگو با ثلاث:

مشکلات نخبگان و فرهیختگان اهل سنت شهرستان کنگان پیگیری می شود

ثلاث- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در خصوص حل مسائل و مشکلات اهل سنت شهرستان کنگان مباحثی مطرح شد و امید است با پیگیری هایی که در آینده در خصوص این مشکلات صورت می گیرد نتایج مثبتی حاصل گردد.

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پس از نشست صمیمی با فرهیختگان اهل سنت شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: خرسندم در نخستین سفر کاری به شهرستان کنگان در جمع صمیمی نخبگان و فرهیختگان اهل سنت این شهرستان حضور یافته و از نظرات و دیدگاه های آنها بهره بردم.

وی افزود: در خصوص حل مسائل و مشکلات شهرستان کنگان نیز به اقتضای زمان مباحثی مطرح شد و امید است با پیگیری هایی که در آینده در خصوص این مشکلات صورت می گیرد نتایج مثبتی حاصل گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ پدیده ای واحد بوده اند و این یک حقیقت زنده و پویای تاریخی است و این امر به خودی خود شامل وحدت نیز می باشد. بعد از ورود اسلام، قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و در هر برهه ای از زمان این وحدت حفظ شده و نتیجه آن را می توان در قانون اساسی دید.

خورشیدی در ادامه گفتگو با خبرنگار ثلاث تصریح کرد: این وحدت در تمامی آحاد کشور از جمله پیروان مذاهب مختلف، قوم ها با هر رنگ و نژاد و زبانی و در سطوح مختلف وجود دارد و کشور نیز از این موهبت برخوردار است.

وی ادامه داد: بحث وحدت در شهرستان کنگان نیز به شکل ویژه ای در بین مردم خوب و با صفای این دیار شکل گرفته و از انسجام خاصی برخوردار است و این امر حاصل تلاش فرهیختگان، بزرگان، و آحاد مختلف مردم است که خوشبختانه به صورت خودجوش در بین مردم وجود دارد و نشات گرفته از مهربانی و صلح و صفای این خطه استان بوشهر است.

 

عکس: رضا زیارتی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن