بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64895
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 اردیبهشت 00 9:50 ق.ظ

شیخ افرا خواستار شد ؛

دست‌گیری از نیازمندان در آستانه عید فطر

رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر : عید سعید فطر، روز همبستگی و قدرت نمایی امت اسلامی است

رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر، بیان کرد: روز عید سعید فطر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان فرصتی است برای دعا نمودن بر حق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، متاسفانه روزهایی را شاهد هستیم که ملت مظلوم فلسطین زیر آتش ظلم و جور مستکبرین و جنایت کاران عالم یعنی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار قرار گرفته است.

عید سعید فطر، روز همبستگی و قدرت نمایی امت اسلامی است
شیخ خلیل افرا رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر در آستانه عید سعید فطر بیان کرد: ماه مبارک رمضان، سبب الفت ، برادری و احساس نزدیکی و وحدت میان تمام اقشار و مذاهب اسلامی شده است زیرا در این ماه مسلمانان با تحمل گرسنگی ، تشنگی و دیگر مواردی که باید اجتناب نمود در جهت رضای الهی، این امکان بوجود آمد که به یاد یکدیگر باشند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت افزود: امت اسلامی از این ماه عظیم ، استفاده های ربانی و معنوی خوبی برده است که هدیه و تحفه بسیار بزرگی از سوی خداوند متعال است.

وی ادامه داد: روز عید سعید فطر و روهای پایانی ماه مبارک رمضان فرصتی است برای دعا نمودن بر حق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، متاسفانه روزهایی را شاهد هستیم که ملت مظلوم فلسطین زیر آتش ظلم و جور مستکبرین و جنایت کاران عالم یعنی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار قرار گرفته است.

امام جمعه موقت شهر کنگان عنوان کرد: شیعه و اهل سنت باید در این ایام و در روز عید فطر یک صدا و یکدل ضمن همدلی و همراهی ملت مظلوم فلسطین، این جنایات را محکوم نمایند؛ تجمعات روز عید فطر و اعیاد اسلامی همه و همه نوعی ضربه قوی به دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر، تاکید کرد: در موضوع اقامه نماز عید فطر تابع دستور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و ستاد ملی کرونا هستیم که انشاالله بتوانیم در شهرهایی که شرایط آن مناسب است، نماز اقامه گردد؛ باید در این روزهای پایانی مساکین و مستضعفان را مورد حمایت و پوشش قرار داد زیرا این عیدی یک همگرایی مضاعفی را ایجاد می نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن