بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66462
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 آذر 00 10:30 ق.ظ

دکتر موسی احمدی:

پیگیر حل مشکل زمین برای ساخت بیمارستان عسلویه هستیم

ثلاث- نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس، پیگیری برای حل مشکل ساخت بیمارستان علوم پزشکی در عسلویه را در اولویت کاری خود عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان عسلویه گفت: پیگیری برای حل و فصل مشکل زمین بیمارستان علوم پزشکی در عسلویه و آغاز ساخت آن در اولین فرصت یکی از اولویت‌های کاری‌ام است.
او با اشاره به جلسه‌های متعدد با مدیران هلدینگ‌ها در تهران، بر بهره گیری از مدیران بومی در سطح شهرستان، مشارکت بیشتر پتروشیمی‌ها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت عوارض آلایندگی براساس نظر کارشناسان و میزان تاثیرپذیری، تلاش برای کاهش مشکل اشتغال جوانان و راه اندازی آب‌شیرین کن‌های عسلویه برای کاهش مشکل آب تاکید کرد.
در این نشست نمایندگان اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های عسلویه، در زمینه کمبود آب، اشتغال، لایروبی اسکله‌های عسلویه و نخل تقی، توزیع عادلانه عوارض ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، تکمیل برخی طرح‌های عمرانی، برطرف شدن مشعل‌سوزی، نبود برخی ادارات در شهرستان عسلویه، استفاده از مدیران بومی در صنعت، مشکلات صدور اسناد ثبتی، و مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌علت نداشتن درآمد پایدار، مطالبی را مطرح کردند و تامین نیاز‌های مردم را خواستار شدند.
فرماندار عسلویه نیزدعوت از مدیران کل برای حضور در عسلویه به منظور چاره اندیشی مشکلات این شهرستان را یکی از برنامه‌هایش عنوان کرد و برای پیگیری مشکلات در سطح ملی همکاری نماینده مردم در مجلس را خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن