بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67912
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 7:08 ب.ظ

شکوه مهربانی پتروشیمی جم در بحث مسئولیت های اجتماعی قابل تحسین است

ثلاث- مشاور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهرگفت: شکوه مهربانی پتروشیمی جم در بحث مسئولیت های اجتماعی قابل تحسین است.

 

مسلم انیژ پور مشاور مدیر کل کمیته و امداد استان بوشهر در حاشیه این آیین به خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: در راستای طرح مواسات و هم دلی و همچنین انجام مسئولیت های اجتماعی، شاهد اهداء ۱۵۰۰ بسته معیشتی[اقلام خوراکی] با شعار شکوه مهربانی از طرف شرکت پتروشیمی جم به مددجویان تحت پوشش کمیته های امداد شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم بودیم. از مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم و همه همکاران عزیزشان که باعث و بانی این کار خیر بودند[از طرف خود و همه همکارانم] صمیمانه قدردانی می کنم. به طور قطع این حرکت باعث کرامت و برکت صنعت در جنوب استان بوشهر خواهد بود.

این کار نیکی که شاهد انجام آن بودیم، جزء اهداف بالا دستی کمیته امداد امام خمینی می باشد. سعی خواهیم کرد در ادامه این روند که همان توانمند سازی مددجویان است، در بحث اشتغال، مسکن و همه زمینه هایی که خانواده ها نیازمند هستند، با مشارکت و همیاری عزیزان و مدیران صنعت، کار را پیش برویم تا ان شاءالله هم به وظیفه خود عمل کرده باشیم و هم باری را از روی دوش خانواده های مددجویان کمیته امداد جنوب استان بوشهر  برداریم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن