بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68930
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 خرداد 02 9:35 ب.ظ

یادداشت عبدالمجیدکمالی رئیس روابط عمومی شرکت مخازن سبز:

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، رویدادی منحصر به فرد در حوزه صنعت و تجارت ایران

ثلاث- نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که با توجه به گستردگی و تعداد شرکت‌کنندگان یکی از پراهمیت‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در سطح خاورمیانه و حتی جهان به شمار می‌آید، سالانه میزبان خیل عظیمی از تولیدکنندگان و صنعتگران این حوزه است تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز خود را عرضه کنند.

 

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که با توجه به گستردگی و تعداد شرکت‌کنندگان یکی از پراهمیت‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در سطح خاورمیانه و حتی جهان به شمار می‌آید، سالانه میزبان خیل عظیمی از تولیدکنندگان و صنعتگران این حوزه است تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز خود را عرضه کنند. امسال نیز تعداد خیره‌ کننده هزار و پانصد شرکت داخلی و دویست شرکت خارجی از سیزده کشور مختلف جهان در این نمایشگاه حضور یافتند.

افزایش کمی و کیفی نمایشگاه امسال که با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، می‌تواند منجر به افزایش حضور تجار و صنعتگران خارجی گردد که خود نتایجی مانند گسترش ارتباط و تعامل با سایر کشورها و شرکت‌های پیشرو در این حوزه، آشنایی صنعتگران با دستاوردهای نوین این صنعت و در نهایت عقد قرارداد بازرگانی با شرکت‌های بین‌المللی در یی خواهد داشت.

این نمایشگاه، مانند سال گذشته شاهد حضور چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و پارک‌های فناوری بود تا بتوانند با عرضه نوآوری و فناوری‌های برتر خود، فعالان صنعت نفت و پتروشیمی را وادارند تا در راستای توسعه اقتصاد دانش‌محور، فضا و سهم فزاینده‌ای را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهند.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که به عنوان بزرگترین طرح ذخیره‌سازی و صادرات محصولات پتروشیمیایی کشور محسوب می‌شود امسال نیز با حضور فعال خود در نمایشگاه ضمن عرضه دستاوردها و توانایی‌های خود، چندین قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌های مختلف منعقد کرد.

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز با حضور در نمایشگاه، قراردادها و تفاهم نامه‌های مهمی چون قرارداد ساخت، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه مخزن ذخیره سازی فرآورده‌های اتیلن گلایکول پتروشیمی بوشهر با شرکت سامان افسا نارین، قرارداد استفاده از زیر ساخت‌های مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بمنظور دریافت، ذخیره‌سازی و توزیع میعانات گازی مورد نیاز در داخل کشور با شرکت پترو تدبیر صبا، قرارداد ساخت قطعات یدکی تجهیزات مکانیکال مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با شرکت صنایع الکترونیک شیراز و تفاهم‌نامه گسترش سطح همکاری‌های متقابل از طریق ارائه خدمات مالی و بانکی با بانک‌های ملت و رفاه را به امضا رساند تا با دست پر نمایشگاه را ترک کند.

عبدالمجید کمالی
رئیس روابط عمومی شرکت مخازن سبزپتروشیمى عسلویه

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن