بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8508
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 93 8:24 ق.ظ

فارس

برگزاری همایش بزرگ رسانه و روابط عمومی در استان

ثلاث – همایش رسانه و روابط عمومی در استان بوشهر برگزار می‌شود

ثلاث – معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر از برگزاری همایش رسانه و روابط عمومی در استان بوشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس: همایش رسانه و روابط عمومی در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارشثلاث و به نقل از فارس از بوشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها هنرمندانی هستند که می‌توانند معلمان یک مجموعه و حتی جامعه خود باشند و در دنیای امروز ارتباط مناسب مدیر یک مجموعه با روابط‌عمومی می‌تواند زمینه‌ساز تصمیماتی اساسی باشد.

وی افزود: به‌زودی بزرگترین همایش رسانه و روابط عمومی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید در تبلیغات و انتشار اخبار و عملکرد خود  منطقی و به‌موقع عمل کنند و تمامی مدیران و مسئولان در این رابطه باید نقش آفرینی کنند.

وی در خصوص پاسخ‌گو بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر برنامه‌های صدا و سیما و دیگر رسانه‌های دیداری و مکتوب را دنبال و پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

براساس این گزارش در این نشست پیرامون وضعیت ساختاری و نیروی ‌انسانی روابط عمومی‌ها و همچنین چگونگی فعالیت و بروز رسانی سایت‌های ادارات کل و کیفیت و کمیت اخبار منتشر شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن