بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54700
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 30 اردیبهشت 98 1:31 ق.ظ

با اعلام فرمانداری شهرستان کنگان و بر اساس ارزیابی یک سال گذشته، منتشر شد؛

فعال ترین روابط عمومی های شهرستان کنگان معرفی شدند/ بیمارستان کنگان در صدر

ثلاث- مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: بر اساس ارزیابی فرمانداری شهرستان کنگان، سال گذشته، بیشترین فعالیت در حوزه تهیه و انعکاس خبر و عملکرد، مربوط به روابط عمومی‌ بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بوده است.

به گزارش ثلاث و به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان  در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم روابط عمومی‌ها از روابط عمومی ادارات طی آیینی تجلیل خواهد شد.

رضا زیارتی، مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان  با بیان اینکه روابط عمومی‌ها بازوی توانمند دستگاه‌ها و رابط بین مردم و ادارات هستند، افزود: یکی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی‌ها  تهیه خبر و گزارش و انعکاس فعالیت‌ها به افراد برو‌ن‌سازمانی و تعامل سازنده با رسانه‌هاست.

وی بیان کرد: سال گذشته بالغ بر هزار و ۱۶ عنوان خبر در پرتال فرمانداری شهرستان ، خبرگزاری‌های کشوری ، استانی و شهرستانی درج شد.

زیارتی گفت: با پیگیری و اهتمام فرماندار کنگان،  خوشبختانه اولین نشریه مکتوب شهرستان در سال ۹۷ ( هفته نامه ثلاث جنوبف با مدیر مسئولی مصطفی صفایی) چاپ و چهار سایت محلی که یکی از آنها ورزشی است به‌صورت رسمی ثبت و مجوز اخذ کردند.

وی در خصوص فعالیت روابط عمومی‌ها عنوان کرد : سال گذشته بیشترین فعالیت در حوزه تهیه و انعکاس خبر و عملکرد به ترتیب مربوط به روابط عمومی‌های بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دفتر امام جمعه کنگان ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و شهرداری‌های کنگان و سیراف بوده است.

زیارتی یادآور شد: در خصوص فعالیت‌های فرهنگی ، بیشترین عملکرد به ترتیب مربوط به روابط عمومی شهرداری‌های کنگان،سیراف و بنک می‌باشد.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن