بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8893
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 22 آذر 93 2:02 ب.ظ

پرواز ۹ پهباد در رزمایش الی بیت المقدس دشتستان

ثلاث : مسوول سیستم پروازی رزمایش الی بیت المقدس دشتستان گفت: ۹ پهباد برای نشان دادن توانمندی های علمی و تخصصی بسیجیان در آسمان این شهرستان به پرواز درآمدند. به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا؛ بسیجی خلبان محمد جعفر آبادی روز جمعه درحاشیه رزمایش الی بیت المقدس دشتستان در گفت وگو با ایرنا […]

ثلاث : مسوول سیستم پروازی رزمایش الی بیت المقدس دشتستان گفت: ۹ پهباد برای نشان دادن توانمندی های علمی و تخصصی بسیجیان در آسمان این شهرستان به پرواز درآمدند.
به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا؛ بسیجی خلبان محمد جعفر آبادی روز جمعه درحاشیه رزمایش الی بیت المقدس دشتستان در گفت وگو با ایرنا افزود: تصویربرداری از محل عملیات تاکتیکی بسیجیان در رزمایش، هدایت آنها و ارسال همزمان تصاویر به مرکز از قابلیت های این نوع پهبادها است.

وی اضافه کرد: به پرواز درآمدن یک دستگاه هگزا کوپتر با قابلیت عکسبرداری از رزمایش، عملیات رزمی آن و ارسال همزمان عکس ها به مرکز و یک فروند هواپیمای گلایدر الکترونیکی از قابلیت ها و توانمندی های امروز بسیجیان استان بوشهر در این رزمایش بود.

نماینده قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) بسیج کل کشور نیز در این آیین در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: تاکتیک های اجرا شده در رزمایش الی بیت المقدس در دشتستان به طور دقیق متناسب با سناریوی تهدیدهای دشمنان بوده است.

سرهنگ کاظم زبیدانی افزود: حضور پررنگ و بی سابقه بسیجیان و حضور دلگرم کننده پیشکسوتان بسیج در بین بسیجیان نسل سوم وچهارم انقلاب از نقاط قوت رزمایش الی بیت المقدس دشتستان است.

وی اضافه کرد: دراین رزمایش علاوه بر رعایت اصول پدافندی واصول پدافندی غیرعامل هماهنگی بسیار خوب بسیج و سپاه با دستگاه های اجرایی قابل تحسین است که وحدت و انسجام نیروها درمقابله با هرگونه بحران را نشان می دهد.

وی افزود: با تکرار این رزمایش ها بتوانیم در بین آحاد جامعه بویژه بسیجیان جان برکف درپاسداری و حفاظت از کیان جمهوری اسلامی آمادگی ایجاد کنیم.

رزمایش الی بیت المقدس دشتستان به مدت دو روز در محل تیپ رزمی تاکتیکی آیت الله بهاء الدینی ارتفاعات حومه شهر برازجان برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن