بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 914
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 21 خرداد 93 10:24 ق.ظ

تودیع و معارفه مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد

ثلاث : مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بزگرار شد مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز چهارشنبه (۲۰ خردادماه) در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس این سازمان برگزار شد. به گزارش ثلاث و […]

ثلاث : مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بزگرار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز چهارشنبه (۲۰ خردادماه) در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس این سازمان برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،مراسم تودیع و معارفه مهندس نصوری مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مهندس یوسفی مدیر عامل جدید این سازمان با حضور مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران،دکتر احمدی نماینده شهرستان های دیر، کنگان،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (۱۰ خردادماه) برگزار شد.

مهندس نصوری  در این مراسم گفت:پارس جنوبی از مناطق تاثیر گذار کشور است که سهم عمده ای در تولید ناخالص ملی کشور دارد.

مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس افزود:توسعه محیط پیرامونی،پشتیبانی از طرح های توسعه ای پارس جنوبی و حمایت از پیمانکاران از اقدامات مهم این سازمان در سالیان اخیر بوده است که امیدوارم این اقدامات مهم و اثرگذار ادامه یابد.

وی به سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس که توسط موسسه مطالعات انرژی در حال انجام است اشاره کرد : تدوین این سند از رویداد های مهم در توسعه منطقه ویژه پارس است که تاثیر بسزایی در توسعه این منطقه در تمامی زمینه های فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی خواهد داشت و در این سند به نقش کلیدی مردم  این منطقه در توسعه اشاره شده است.

مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ گفت: از محل مصوبات سفر رهبری به عسلویه که سهم وزارت نفت ۲۴ میلیارد تومان بوده است با توجه به پیشرفت پروژه ها تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

مهندس یوسفی مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت: مسئولیت ها در هر دوره ای یک امانت است که بتواینم از آن در راه خدمت به خلق گام برداریم و این مسئولیت ها چیزی جز یک آزمایش الهی نیست.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: ۲۰سال فعالیت در صنعت نفت که ۱۷ سال آن در منطقه عسلویه بوده است تجربه خوبی در اختیار من گذاشته است تا بتوانم با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن و با بکارگیری افراد جوان و توانمند قدم در راه توسعه منطقه ویژه پارس بردارم.

وی افزود: تبعیت از اسناد بالادستی نفت یک ضرورت است و لازم است با یک برنامه ریزی منسجم به ماموریت های اصلی سازمان عمل کنیم تا ضمن عمل به تعهدات سازمانی ، نقشی پر رنگ در توسعه مناطق پیرامونی داشته باشیم.

مهندس یوسفی اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یک سازمان مسئول است و باید بر اساس نیاز های روز یک بازتعریف از ماموریت های سازمان بر اساس شرایط روز داشته باشیم که این موضوع از سوی وزیر محترم نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مورد تاکیدواقع شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد: آنچه در دوران مسئولیتم در پی آن خواهم بود باز تعریف ماموریت های اصلی سازمان است که با همراهی مسوولان و همکاران بتواینم بر اساس ساختار جدید مسیر  پیشرفت را با انرژی مضاعف ادامه دهیم.

وی افزود: هدف وجودی سازمان کمک به پشتیبانی از طرح های توسعه پارس جنوبی است تا بتوانیم سهم خود را در برداشت از میدان گازی پارس جنوبی که هم اکننون رقیبی قدرتمند در آن سوی آب وجود دارد افزایش دهیم  و در صورت تحقق این امر توسعه و آبادانی برای کشور و این منطقه از کشو به ارمغان خواهد آورد.

مهنندس یوسفی یادآور شد: امیدوارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با توئجه به سیاست های دولت تدبیر و امید شرایط پیشرفت و آبادانی برای منطقه و کشور فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن