بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6452
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 مهر 93 1:05 ق.ظ

در سیراف اتفاق افتاد

در سیراف؛ سقوط پراید در گودال پر از اب+عکس

اختصاصی ثلاث- یک خودرو پراید به علت تاریک بودن هوا ( سه شنبه شب) به درون این گودال پر از آب می افتد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش ثلاث، پس از ایجاد شکستگی در لوله اب واقع در خیابانی در سیراف، اداره آب برای تعمیر شکستگی اقدام به حفر گودال نمود.

متاسفانه یک خودرو پراید به علت تاریک بودن هوا ( سه شنبه شب) به درون این گودال پر از آب می افتد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

وجود این گودال پر از اب می توانست حادثه ناگوارتری را برای کودکان و یا خودروهای آن منطقه به وجود بیاورد.

اینکه چرا تعمیر شکستگی لوله اب و پر شدن کودال تا آن هنگام هنوز انجام نشده بود را باید از مسئول اداره آب و شهردار سیراف پرسید.

 

سایت خبری تحلیلی ثلاث بنا به اهمیت این موضوع و خطرناک بودن وجود گودال پر از اب در وسط شهر سیراف در جهت روشن شدن افکار عمومی، از مسئولین نهادهای مربوطه، مسئولیت پذیر و پاسخگوی اداره آب شهرستان کنگان، شهرداری و شورای اسلامی بندر سیراف درخواست دارد تا توضیحات خود را در خصوص این موضوع جهت انعکاس به سایت خبری ثلاث ارائه دهند.

 

 

 

سقوط پراید در گودال آب

 

نظرات

  1. سلام علیکم
    باید به اطلاع برساند ماهانه چندین بار شاهد چنین شکستگی هایی در شبکه آبرسانی شهری سیراف هستیم آن هم به این علت است که این شبکه با لوله های اینج پایین انجام شده است.
    لازم بذکر است جناب آقای غلامی مسئول محترم وعزیز اداره آب سیراف نهایت تلاش خود را با کمترین امکانات انجام داده و می دهند وهیچ گونه قصوری دراین باره شامل حال ایشان نمی شود. شهرداری محترم نیز نهایت همکاری را دارند. اما این مشکل یکبار برای همیشه باید حل شود وآن هم با تعویض شبکه آبرسانی بالوله های اینج بالا می باشد. امیدواریم مسئولین شهرستان واستان به مدد مهندس غلامی بیایند.

  2. آرینو says:

    سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی و درج این خبر
    خواستم بگم که با گذشت تقریبا دو سال از راه اندازی شبکه آب طرح محرم و هفته ای نیست که در سیراف شاهد شکستکی لوله -که شکستگی نیست مشکل در اتصال دو لوله است-در کوچه و معابر سیراف نباشیم مردم این شهر همیشه مشکل قطعی آب دارند دیگه خیابان اصلی سیراف پر از چاله چوله شده هر روز قسمتی از خیابان را دوطرفه می کنند که با توجه به عرض کم آن شاهدتصادفاتی که منجر به خسارت جانی و مالی مردم میشه هستیم
    خواستم از اداره آب و فاضلاب شهرستان بپرسم چرا از پیمانکار شکایت نمیشه همان پیمانکاری که انتهای لوله کوچه ها را بدون اینکه مسدود کنه زیر خاک کرده و تحویل داده
    مامورین آب در سیراف هر روز گرفتار گود زدن هستند اینها را کی جواب باید بدهد آقای رییس اداره آب در پیشگاه عدل الهی آیا می توانی از خود دفاع کنی ؟ مهندس ناظر چند گرفتی کار این پیمانکار را تایید کردی؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن