بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10071
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 دی 93 1:00 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

حماسه مردم در ۹ دی تیر خلاصی بر پیکر فتنه ۸۸ بود

به گزارش ثلاث حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم ۹ دی به تعبیر نماز میتی بر تابوت سران فتنه بود. وی با اشاره به حضور شخصیت ها ، احزاب و گفتمان های مختلف سیاسی در […]

به گزارش ثلاث حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم ۹ دی به تعبیر نماز میتی بر تابوت سران فتنه بود.

وی با اشاره به حضور شخصیت ها ، احزاب و گفتمان های مختلف سیاسی در سالروز حماسه ۹ دی گفت: مردم و مسئولان در روز بصیرت بار دیگر ثابت کردند آنجا که پای اصول ، ارزشها ، ولایت فقیه ، رهبری و نظام پیش بیاید همه یکدل و یکصدا ، متحد در برابر دشمنان اند.

خطیب جمعه در بخش دیگر با اشاره به پیام رهبری فرزانه انقلاب به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ، اهتمام رهبری به امر اقامه نماز ، سنجش واقع بینانه در آثار این تلاشها و رفتار نمازگزاران و … را از مهمترین نکات این پیام پرمحتوا دانست و با اشاره به ضرورت توجه به مساجد ، معمور نمودن مساجد ، خواستار توجه جدی به امر اقامه نماز ، جماعت ، کاربردی نمودن مساجد و … شد.

امام جمعه کنگان با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به فضایل و مناقب منجی عالم بشریت در آینه آیات و روایات به موضوع انتظار اشاره و گفت: انتظار سازنده و واقعی مهمترین وظیفه منتظران در عصر غیبت است. وی گفت: باید بکوشیم اخلاق ، رفتار و کردارمان بگونه ای باشد که شرمنده حضرت ولیعصر نشویم.

محمودی در بخش دیگر با تبریک نزدیک شدن به ایام میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام با تبریک هفته وحدت گفت: نامگذاری هفته وحدت از ابتکارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و میلاد پیامبر رحمت ، منادی وحدت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) فرصتی برای تحکیم اتحاد و انسجام اسلامی است.

خطیب جمعه با گرامیداشت ۱۷ دی سالروز کشف حجاب توسط رضاخان گفت: امروز نیز ترویج بی حجابی و بدحجابی از طرق مختلف یکی از نقشه های شوم دشمنان علیه امت اسلام بویژه بانوان است.

وی با اشاره به ترویج بی حجابی توسط ماهواره ها و فضاهای مجازی گفت: امروز دشمن از طریق ماهواره ها و فضاهای مجازی کیان خانواده مسلمان را نشانه گرفته و اگر خانواده ها و مسئولان این مهم را جدی نگیرند آثار مخرب و شومی چون بی حیایی و بی غیرتی و لاابالی گری را بهمراه خواهد داشت.

گرامیداشت ۱۶ دی سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه ، سالروز ازدواج نبی مکرم اسلام با ام المومنین حضرت خدیجه (س) ، سالروز وفات حضرت عبدالمطلب و … از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه نماز جمعه بود../ ابوذر حسین پور

 

 

نماز جمعه

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن