بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1126
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 خرداد 93 7:42 ق.ظ

برگزاری گردهمایی مدیران مقاطع مختلف تحصیلی کنگان

مدیر آموزش و پرورش کنگان ضمن  تشکر از زحمات  مدیر سابق گفت: هدف و انگیزه ام از پذیرفتن بار مسئولیت مدیریت ، خدمت است ورساندن این بار مسئولیت به سر منزل مقصود که جز با همکاری و همدلی شما بزرگواران میسر نخواهد شد . شاکر محیسن گفت: فلسفه وجودی ما خدمت است و این خدمت در کلام […]

مدیر آموزش و پرورش کنگان ضمن  تشکر از زحمات  مدیر سابق گفت: هدف و انگیزه ام از پذیرفتن بار مسئولیت مدیریت ، خدمت است ورساندن این بار مسئولیت به سر منزل مقصود که جز با همکاری و همدلی شما بزرگواران میسر نخواهد شد .

شاکر محیسن گفت: فلسفه وجودی ما خدمت است و این خدمت در کلام حضرت امام و مقام معظم رهبری کاملا مورد تاکید است .

محیسن در پایان گفت: تغییر برای بهتر شدن امور است و امیدواریم بتوانیم آموزش و پرورشی پویا و موفق برای جامعه ،ارایه نماییم .

رضایی نیا  معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش که دیگر سخنران این گرد همایی بود، گفت : مدیران محترم توجه داشته باشند که ثبت نام دانش آموزان بر مبنای محدوده جغرافیایی صورت می گیرد و مدیران محترم سعی نمایند دانش آموزان و اولیا آنان راضی و با اطمینان خاطر از وضعیت کلاس و درس فرزند خود برگردند.

همچنین محمد پور معاون پرورشی این مدیریت ، پیرامون فلسفه و اهداف آموزش و پرورش با مدیران مدارس به تفصیل به بیان سخن پرداخت .

 نماینده مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان کنگان در اولین جلسه خود با مدیر جدید از خدمات آقای شریف تشکرو برای آقای محیسن آرزوی سر بلندی و توفیق خدمت کردند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن