بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15242
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 11 اردیبهشت 94 9:02 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی انتقاد کرد:

مسئولین نفت بجای ارائه آمار، بیکاری جوانان بومی را حل کنند/کم توجهی به شهرستان کنگان/بی مهری نفتی در قبال میزبان خود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مسئولین نفت بجای ارائه آمار، فکری به حال بیکاری جوانان بومی این خطه کنند.

مسئولین نفت بجای ارائه آمار، بیکاری جوانان بومی این خطه را حل کنند

حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر ، به مشکلات نیروهای بومی منطقه بویژه جوانان اشاره و گفت: جای تاسف است به رغم حضور دهها شرکت در حوزه جغرافیایی شهرستان کنگان، جوانان کنگانی با مشکل بیکاری دست به گریبان اند.

وی گفت: مسئولین و متولیان نفت مربوطه بجای ارائه آمار، فکری به حال بیکاری جوانان بومی این خطه کنند.

 

تاخیر طولانی در پرداخت حقوق، مغایر با آموزه های دینی است

امام جمعه با اشاره به اهمیت و لزوم پرداخت حقوق کارگر در آیینه روایت اظهار نمود: متاسفانه بخشی از شاغلین در شرکتهای مستقر در منطقه نیز با مشکل عدم دریافت یا تاخیر طولانی در دریافت حقوق مواجه اند که این مسئله جفا در حق کارگران و خانواده آنها و مغایر با آموزه های دین است.

 

میزبانی شایسته کنگان و بی مهری نفتی های میهمان

محمودی در بخش دیگر بار دیگر به نگرانی مردم شهرستان کنگان از کم توجهی صنعت در قبال توسعه و آبادانی و خدمت به شهرستان کنگان اشاره و گفت: مردم ساحل زیبا – زمین های کشاورزی و حتی سلامتی خود را برای اجرای پروژه های ملی که لازم و ضروری است به مخاطره انداخته اند و روا نیست متولیان امر اعم از وزارت نفت و زیرمجموعه های این وزارت خانه در قبال این همه ایثار و گذشت و صبر مردم به این شهرستان بی مهری کنند.

 

فاز ۱۲ نقطه امید مردم شهرستان کنگان برای تحول در توسعه

وی افزود: وجود فاز ۱۲ کنگان بعنوان بزرگترین فاز پالایشگاهی منطقه، بایستی زندگی مردمان این خطه را متحول کند که امیدواریم این خواسته بحق محقق شود.

 

امام علی یک الگوی کامل برای همه است

خطیب جمعه در فراز دیگری از خطبه ها با تبریک میلاد مولای متقیان، امیر مومنان علی (ع)، به بیان فضایل و مناقب امام المتقین پرداخت و عنوان داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، امیرالمؤمنین علیه السلام یک الگوی کامل برای همه است.

وی افزود: علی (ع) خورشید تابانی است که روز به روز با گذر زمان شعاع عالمتاب – درخشان – اثر بخش و انسان ساز او بیشتر می شود.

محمودی همچنین به تحلیل بیانات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان ناجا و نیز جامعه کارگری پرداخت و گفت: نصب العین قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب می تواند راهگشای حل مشکلات و شتاب بخش چرخ توسعه کشور باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت استاد فیلسوف علامه مطهری (ره) و تجلیل از مقام شامخ معلم ، هدایت گری و علم آموزی را دو رسالت مهم معلمین دانست و گفت: در ارج نهادن به مقام معلم همین بس که که در احادیث از معلم بعنوان پدر یاد شده است.

امام جمعه به آغاز ایام البیض و سنت حسنه اعتکاف اشاره و گفت: اعتکاف فرصتی برای خلوت دل – ارتباط با خدا – تزکیه – توبه و استغفار است. محمودی در پایان با گرامیداشت هفته عقیدتی – سیاسی سپاه و بسیج فرهنگیان از دست اندرکاران این امور تقدیر کرد.

 

نظرات

  1. کنگونی says:

    با سلام خدمت دست اندرکاران خستگی ناپذیر ثلاث
    بسیار جای خوشحالی دارد که مسئولین شهرستانی بالاخره داره کم کم صداشون در میاد چه خوب میشه فرماندار و شورا و نماینده مجلس هم با امام جمعه یک صدا بشن و حقمون رو از این نفتی ها بگیرن. البته تو زمینه اشتغال خداییش از موقعی که آقای حسن سالمی بعنوان رییس اشتغال پارس ۲ کنگان شدن خیلی بهتر از قبل شده ولی ایشون هم بالاسر داره و تا یه جایی میتونه فشار بیاره از آقای امام جمعه میخوایم که از امثال آقای سالمی نیز که جانانه تو زمینه اشتغال تلاش میکنن تقدیرو تشکری هم بکنه تا آقای سالمی بدونه مردم کنگون قدردان زحماتش هستن

  2. جوان بوشهری says:

    توجه،توجه

    باز هم ظلمی دیگر درحق جوانان مظلوم استان بوشهر و سکوت مسئولین
    باز هم استخدامی دیگر و خوردن حق جوانان تحصیل کرده استان بوشهر
    با خبر شدیم پتروشیمی تخت جمشید در عسلویه استخدامی زده و همه جوانان تحصیل کرده استان که چشم و امیدشون به عسلویه است با شور و شوق فراوان وارد سایت شدن ولی متاسفانه با خوندن این آگهی شوکه شدن برگزاری آزمون در تهران و قرار ندادن هیچ گونه سهمیه ای به جوانان بومی استان بوشهر،واقعا خجالت آوره پتروشیمی در استان بوشهر باشه و آزمونش هزاران کیلومتر دورتر،شک نکنید که اگر این پتروشیمی ها در استانهای دیگر بود حتی اجازه شرکت کردن دیگر استانها در آزمون رو هم نمیدادن،ولی هیچ مسئولی در استان بوشهر نیست که از حق این جوانان دفاع کنه،مثلا پتروشیمی شیراز در سال ۹۳ استخدامی داشت که فقط و فقط استان خودشون میتونستن شرکت کنن ولی استان بوشهر……
    یا مثلا پتروشیمی خارک در سال ۹۳آزمون برگزار کرد و محل آزمون بوشهر نبود و هیچ گونه سهمیه ای برای جوانان استان قائل نشد
    دوستان تا میتونید نشر دهید تا به دست مسئولین استان برسه شاید به رگ غیرتشون بر بخوره یه کاری کنن
    ما جوانان استان بوشهر از نمایندگان مجلس،استاندار محترم و همه ی مسئولین استان انتظار داریم این موضوع رو پیگیری کنن.
    http://tjpc.iran-azmoon.ir/Home.aspx

  3. حمید says:

    بی مهری از همه دیدیم نه فقط مسئولان نفت.

    انگار مردم شهرستان کنگان اهل اسراییل هستند که مورد بی مهری مسئولین استانی و کشوری قرار گرفتن و الان هم مسئولین نفت سر ما دم تکون میدن..

    جناب نماینده ولی فقیه در شهرستان کنگان، شما قدرت اینو دارید که مسئولین نفت و محیط زیست رو به شهرستان کنگان بکشید برای پاسخگویی به مردم ؟؟ اگه دارید پس بسم الله.. اگر هم نه که الفاتحه.

    تا شما برای مردم این دیار قدم برندارید.. همین آش با همین کاسه خواهد ماند.

  4. کنگونی says:

    سلام چرا نظرات رو تو سایت نمی زنید

  5. دوست says:

    بازم
    محمودی مچکریم
    چرا بقیه مسیولین نه دادی و نه فریادی،یه دست که صدا نداره،
    آقای فرماندار آقای نماینده آقایان شورای شهر لطفا همه همصدا فریاد بزنید
    کنگااااااااااااان میسااااااااازیمت

  6. سلام
    به جای این همه شعار کاش که کاری میکردند
    مسئولین شهرستان فقط حرف می زنند و عمل در خواب است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن