بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20255
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 شهریور 94 4:15 ب.ظ

در شورای ترافیک شهرستان کنگان مطرح شد

اصلاح و بهسازی نقاط ترافیکی کنگان انجام می شود

ثلاث- شورای ترافیک شهرستان کنگان برای ساماندهی مسائل ترافیکی تشکیل جلسه داد

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، شورای ترافیک شهرستان کنگان برای تصمیم گیری در خصوص مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز شهر کنگان   به ریاست عباس جمشیدی فرماندار کنگان با دستور کار بررسی نظرات کارشناسی کمیته فنی شورای ترافیک و طرح های مشاور ترافیکی شهرداری کنگان در خصوص اصلاح هندسی محور اصلی و معابر شهر و بررسی نامه ها و درخواستهای ترافیکی وارده  تشکیل شد.

جمشیدی اظهار داشت: ضروری است که از وضع موجود نقاط حادثه خیز شهر بازدید میدانی صورت پذیرد و اطلاعات لازم جمع آوری شده و به همراه راهکارهای پیشنهادی در اختیار شورای ترافیک قرار گیرد.

فرماندار کنگان گفت: شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان تشکیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری شورای ترافیک گفت: یافتن راه حل و برنامه ریزی برای کاهش تلفات رانندگی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح شهرستان از جمله نتایج کاربردی این جلسات است.

عباس پاریابی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری کنگان در خصوص ضرورت رویکرد علم گرا به بحث ترافیک تاکید کرد.

سرگرد ضرغام فرهادی رئیس پلیس راهور کنگان خواستار اصلاح سرعت گیرهای موجود  توسط شهرداری کنگان شد.

سپس با توجه به انجام کار کارشناسی توسط کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان کنگان و همچنین نقشه ها و طرحهای تهیه شده توسط مشاور طرح ترافیک شهر کنگان احداث میدان جنوبی شهر در محل روبروی تنبک – دور برگردان روبروی دانشگاه پیام نور – احداث راست گرد و چپ گرد در محل تقاطع خیابانهای طالقانی و دارایی – اصلاح میدان نماز – احداث و دوربرگردان میدام امام(ره) (پریشانی) – اصلاح ۲ نقطه خیابان ساحلی واقع در روبروی شیلات(تقاطع استقلال) و روبروی بازار روز مورد بررسی قرار گرفت و اعضا جلسه نظر کارشناسی خود را در این خصوص اظهار نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

index uiojpo yfuy ygyjioh

نظرات

  1. ناشناس says:

    با پیگیری نماینده دشتستان برای اولین بار در کشورمحقق شد

    پرداخت ۵۰ میلیون ریال تسهیلات جدید جهت تکمیل واحدهای تعاونی های مسکن مهردر دشتستان+گزارش تصویری

    نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیون ریال تسهیلات جهت تکمیل واحدهای تعاونی های نیمه تمام مسکن مهردر دشتستان پرداخت می‌شود تا در دهه فجر افتتاح و واگذار شوند.

    http://www.taklif.ir/component/content/article/41-titr/4239–50-.html

  2. حمید says:

    فکرهای خوبی کردند، کارهایی که سالها پیش باید انجام میشد الان به فکرشون رسیده. از مسئولین عزیز تقاضا دارم حالا که دست به کار شدند لطف کنند کل سرعتگیرهای سطح شهر جمع آوری شوند و به جای آنها از سرعت گیرهای استاندارد و از جنس آسفالت در دستور کار خود بگذارند.

    همچنین چراغ راهنمای سطح شهر هم نیاز به تنظیم جزیی دارد ( منظور از چراغ راهنمایی که فلش دار هست همزمان با بقیه چراغ ها یک رنگ و همزمان روشن و خاموش میشود. پس نیاز به فلش نیست یا سیستم خاموش و روشن آن رو درست کنید. )

    همچنین آسفالت ورودی شهر از سمت عسلویه به کنگان در منطقه منصورآباد.

    ایجاد فاضلاب شهری در دستور کار شهرداری قرار بگیره.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن