بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62380
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 99 0:33 ق.ظ

طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توفیقی اجرا می‌شود

ثلاث-رئیس پلیس راهور استان بوشهر از آغاز طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی خبر داد.


سرهنگ قدرت اله کشکولی گفت : بر اساس تدابیر و تصمیمات پلیس راهور ناجا در خصوص ساماندهی فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ ها و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از آن و تسهیل در ارائه خدمات هنگام ترخیص موتورسیکلت های توقیفی به مالکین ،در نظر است طرح ویژه ترخیص از تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱۷ در استان بوشهر به مدت دو ماه به مرحله اجرا گذاشته شود.

ایشان در ادامه افزودند ؛مالکین و متصرفین قانونی موتور سیکلت هایی که تا قبل از ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند ،می توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

وی تصریح کردند به جهت کمک به مالکین و متصرفین قانونی در فرایند ترخیص،درصورت فقدان بیمه نامه شخص ثالث،گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک،با اخذ تعهد و پرداخت جریمه های رانندگی و هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه های مصوب ،موتورسیکلت تحویل مالک یا متصرف قانونی می گردد.
ایشان در ادامه تاکید داشتند:ارائه سند مالکیت( برگ‌سبز‌)،کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت های فاقد پلاک الزامیست و امکان پرداخت خلافی بصورت تقسیطی وجود دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی از این خدمات مستثنی بوده و همچنین موتورسیکلت های که هیچگونه سابقه در سامانه شماره گذاری یا پارکینگ ندارند نیز مشمول این طرح نمی شوند و باید به پلیس آگاهی مراجعه نمایند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان گفتند با توجه به این که بر اساس قانون سن تردد موتورسیکلت هشت سال می باشد چنانچه صحت و سلامت ظاهری و فنی موتورسیکلت توسط کارشناس راهنمایی و رانندگی تایید شود و یا دارای برگ معاینه فنی معتبر باشد نسبت به ترخیص آنها اقدام خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن