بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59404
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 فروردین 99 8:39 ب.ظ

جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان بوشهر از زبان رئیس پلیس راهور استان

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت:در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، یعنی طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال کرونا که از بامداد جمعه مورخه هشتم فروردین به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود.

ثلاث_سرهنگ کشکولی رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، یعنی طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال کرونا که از بامداد جمعه مورخه هشتم فروردین به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود. .عوامل پلیس راهور و راه استان و دیگر عوامل اجرایی مسئول در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با آمادگی کامل حضور دارند.

وی افزود: صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد، وی در ادامه تصریح کردند بر اساس این طرح تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت ها نمی‌شود.

کشکولی گفت:همچنین به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه های جانبی توقیف می شود و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را نیز برای آنان به همراه خواهد داشت و رانندگان خودرو های مذکور به شهر و محل سکونت خود بازگردانده میشوند

.رئیس پلیس راهور استان عنوان کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان و هم استانی ها عزیز است و خواستار این شدند در مدت زمان اجرای طرح به توصیه ها و فرامین پلیس و سایر مسئولان و عوامل اجرای توجه نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن