بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22502
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 آبان 94 10:21 ق.ظ

یوسفی خبر داد:

میزان تولید گاز پارس‌جنوبی تا پیش از فصل زمستان افزایش می‌یابد

ثلاث- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: میزان تولید گاز پارس‌جنوبی تا پیش از فصل زمستان افزایش می‌یابد.

 

پارس جنوبی

به گزارش ثلاث، مهدی یوسفی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای مدیران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور افزایش میزان تولید در پارس جنوبی صورت گرفته است و وزارت نفت برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه دارد.

وی با اشاره به افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در ماه جاری، بیان کرد: بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت ملی نفت، این دو فاز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: امسال علاوه بر بهره‌برداری از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، فازهای ۱۷ و ۱۸ نیز وارد مدار تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: با توسعه و افزایش ظرفیت تولید در فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی، ۸۰ درصد ظرفیت تولید گاز این دو فاز محقق می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: امسال و تا پیش از فصل سرما، با افزایش میزان تولید گاز در فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی، میزان تولید گاز کشور افزایش خواهد یافت.

وی افزود: تمهیدات لازم توسط سازمان منطقه ویژه پارس برای میزبانی مطلوب از مراسم افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور اندیشده شده است./ مهر

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کنگونی says:

    میزان تولید گاز پارس‌جنوبی تا پیش از فصل زمستان سمش. دودش. گازش. الودگیش تو جون دل کنگونیا ریه ها شش ها و…..افزایش می‌یابد.مریضی دوبرابر امکانات درمانی کاهش. پولش نوش جون تهرانی سمش تو دل کنگونی

  2. کنگانی says:

    جناب اقای یوسفی …اشتغال بومیان کنگان درست کنید ….

    ————-
    ثلاث. بخشی از نظر شما ویرایش شد.

  3. ممد says:

    آیا اینقدر که به فکر افتتاح این پالایشگاه ها و فازهای گازی هستند به فکر آلایندگی و عوامل تخریب زیست محیطی و صدمات ناشی از آن روی مردم این خطه هستند؟

    • جنوبی says:

      کی بفکر آلوده شدن شهر من و تو هست یکی مثل بابک زنجانی و امثال ایشان تو تهران زندگی میکنند تو بهترین آب و هوا و مثل ماست حق من و تو میخورند دزددی میکنند. همه دزد شدن میفهمی چی میگم دزد دزد. ما دلمون خوشه که در مملکتی زندگی میکنیم که در آن حکومت علی ع پابرجاست.منتظر آنروز باشید ….. هی روزگار. دارند با دستای خودشون قبر آماده میکنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن