بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24515
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 دی 94 11:49 ق.ظ

با مدیریت یک کنگانی، تیم فوتسال تاسیسات دریایی قهرمان لیگ برتر ایران شد

ثلاث- تاسیسات دریایی به مدیریت یک استان بوشهری به عنوان رئیس هیئت مدیره، در ثانیه های پایانی قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.

۰۱۰۸۵۴۲۹

 

ثلاث به نقل از ورزش ۳ : با تاخیر ۱۱ دقیقه‌ای دیدار فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی مدعی قهرمانی در ورزشگاه کارگران شماره ۲ مشهد با قضاوت جم‌تاج مهجور آغاز شد. شاگردان وحید شمسایی که مقابل حریف سقوط کرده از لیگ قرار داشتند نمایش ضعیفی در دقایق ابتدایی ارائه کردند که موجب شد گل اول را در دقیقه ۱۳ توسط جواد قدیری دریافت کنند. در ادامه تاسیسات که می‌دانست با این شکست باید با قهرمانی وداع کند حملات پر تعدادی انجام داد اما تا پایان تایم اول هیچ توپی از خط دروازه فردوسی عبور نکرد. در نیمه دوم موقعیت‌های تاسیسات مثل قهرمانی آنها از دست می‌رفت تا اینکه دقیقه ۳۷ حمید احمدی گل تساوی را به ثمر رسانده و امید را به جمع شاگردان شمسایی بازگرداند. بازی با تساوی یک بر یک پیگیری می‌شد و رو به پایان بازی بود که در ۲۳ ثانیه مانده به پایان مسابقه قدرت بهادری گل پیروزی بخش و قهرمانی تاسیسات دریایی را زد تا این تیم برای دومین سال پیاپی قهرمان ایران شود و شمسایی بعد از دو فصل قبل با دبیری و سال گذشته با تاسیسات دریایی به سومین قهرمانی دست پیدا کند.”

—-

به گزارش ثلاث، پس از این قهرمانی که تاسیسات دریایی به همت تمامی عوامل خود از جمله بازیکنان بدست آورد، باید به تیم پشتیبانی و هیئت مدیره باشگاه نیز اشاره کرد؛ جایی که یک استان بوشهری نام آشنا به اسم مجید حسینی کنگانی در مدت دو فصل حضور خود به عنوان رئیس هیئت مدیره این مجموعه فرهنگی ورزشی، موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران و یک عنوان قهرمانی در باشگاه های آسیا شده است.

حسینی کنگانی قبلا نیز نشان داده که در ساختن تیم های قدر با ارائه بازی تماشاگر پسند، تبحر خاصی دارد و لذا در این زمینه از محبوبیت بالایی در میان ورزشی ها برخوردار است.

 

مجید حسینی کنگانی رئیس هیئت مدیره باشگاه تاسیسات دریایی، پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال ایران، ضمن عرض تبریک به هواداران و خدا قوت به مجموعه تاسیسات دریایی و بازیکنان خود، به خبرنگار ثلاث گفت: روز گذشته برای فوتسال، روز زیبایی بود؛ بخاطر اینکه همه تیم ها در مقابل حریفانشان جوانمردانه بازی کردند. بدون هر شائبه ای، شاهد یک رخداد ورزشی سالم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سه تیم بالای جدول هم امتیاز بودند و هر سه، شانس قهرمانی داشتند، خدا را شکر هیچ شائبه ای وجود نداشت و تمام تیم ها مردانه با رقیبان خود پیکار کردند.

حسینی کنگانی در ادامه خبر داد: برای میزبانی مجدد ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا رایزنی های اولیه را انجام داده ایم و از همین امروز استارت کار را می زنیم، ضمن اینکه خود فدراسیون و کمیته فوتسال نیز آمادگی گرفتن میزبانی و پیگیری کار را نیز دارند.

 

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

دقیقه ۱۳ بازی

۱

 

دقیقه ۳۷ بازی

۳

۲۳ ثانیه مانده به پایان مسابقه

۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن