بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27175
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 فروردین 95 6:13 ب.ظ

فرماندار جدید کنگان معارفه شد

ثلاث- طی مراسمی با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی و در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، فرماندار سابق کنگان تودیع و فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد

به گزارش ثلاث، طی مراسمی با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی و در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، فرماندار سابق کنگان تودیع و فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد

معاون سیاسی استانداری بوشهری در این آیین گفت: اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای و برگزاری دو انتخابات سالم و باشکوه بر مبنای سلامت – رقابت با شکوه در امنیت کامل ثمره همدلی و همزبانی ملت و دولت در سال ۹۴ بود.

دکتر فتح الله حقیقی افزود: تحقق شعار سال جاری نیز نیازمند همدلی و همزبانی و عزم ملی است.

وی در بخش دیگر به خدمات دولت تدبیر و امید در استان بوشهر اشاره و با بیان پتانسیل های استان در حوزه گردشگری گفت: به همت دولت ۹ دهکده گردشگری در استان ایجاد که در حال حاضر عملیات اجرایی ۳ دهکده گردشگری در استان در حال اجراست.

معاون سیاسی استانداری بوشهر بیان داشت: تا سسال ۹۶ تمام شهرستان های استان دارای بزرگراه خواهند شد.

وی داشتن برنامه و تهیه نقشه راه عملیاتی را یک ضرورت دانست و افزود: در نقشه راه استان توجه جدی به مسئله اشتغال نیروهای بومی استان لحاظ و با اهتمام دنبال خواهد شد.

معاون استاندار از تاخیرهای مکرر در پرداخت حقوق کارگران در استان بویژه برخی شرکتهای مستقر در کنگان و عسلویه انتقاد و با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع مطالبات کارگری اذعان نمود: سال گذشته با همت رییس و اعضای شورای تامین استان بویژه شخص استاندار ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کارگری توسط شرکتها پرداخت شد.

حقیقی همچنین با تشریح جایگاه و اهمیت شهرستان کنگان ، از فرماندار جدید و مسئولان خواست تا با تعریف نقشه راه بستر را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، برنامه های دولت و ایجاد بستر جهت رفاه مردم فراهم کنند.

این مقام مسئول در پایان از تلاشهای فرماندار سابق کنگان قدردانی و اظهار امیدواری کرد فرماندار جدید این خطه بتواند با همراهی مردم و مسئولان زمینه توسعه بیش از پیش این دیار را فراهم کند.

در این آیین ضمن تجلیل از تلاشهای عباس جمشیدی ، عبدالنبی یوسفی بعنوان فرماندار کنگان معرفی شد.// ابوذر حسین پور

عکس: مهدی روزبازار

IMG_9570 [640x480]

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن