بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27209
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 فروردین 95 5:04 ب.ظ

امام جمعه سیراف مطرح کرد:

مسئولان پالایشگاه فجر جم به موضوع فرهنگی دینی سیراف بی تفاوت نباشند

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: مسوولین پالایشگاه فجرجم که نسبت به مساله فرهنگی دینی شهر سیراف بی تفاوت هستند

IMG-20160408-WA0004 

 حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه امروز خود در جمع نمازگزاران سیرافی بیان کرد: درروز تشیع شهدای گمنام، تاسیسات مایعات گازی قرار شد مبلغ ۴ میلیون تومان را کمک کنند اما متاسفانه تا امروز که ۸ ماه از آن جریان میگذرد، حتی یک ریال هم پرداخت نکردند؛ اما می بینیم در ایام عید بالغ بر صد میلیون خرج انواع تفریح و شادی میکنند.

 وی افزود: بنده بارها عرض کردم، همانطور که پالایشگاه فجر جم نسبت به شهرستان جم تعهداتی دارد، نسبت به شهرستان کنگان هم باید تعهد داشته وعمل کند . من متاسافم برای مسوولین پالایشگاه فجرجم که نسبت به مساله فرهنگی دینی شهر سیراف بی تفاوت هستند و مسوولین تاسیسات مایعات گازی سیراف بیان میکنند چیزی دست ما نیست. بنده با مسوول حراست و روابط عمومی پالایشگاه و مسوول تاسیسات بارها بیان کردم اما سودی ندارد از مسوولین شهرستان کنگان استدعا دارم حق مردم ولایت مدار سیراف را مطالبه کنند

 خطیب جمعه سیراف اظهار داشت: مسوول روابط عمومی این پالایشگاه بیان میکند پول بیت المال است و نمیشود در همه جا خرج کرد. من تعجب میکنم برای شهدا که همه چیزمان از انها است موضوع بیت المال مطرح می شود اما برای اوردن خواننده و…پول بیت المال نیست.

 بنده ۸ ماه صبر کردم وچیزی نگفتم هم پیام دادم وهم تماس گرفتم اما متاسفانه کسی جوابگو نیست.

عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته تودیع و معرفه فرماندار شهرستان کنگان بود. از همینجا از زحمات جناب آقای جمشیدی تقدیر می نمایم و برای جناب آقای یوسفی آرزوی توفیق دارم.

نظرات

  1. کنگونی says:

    باسلام
    زنده باد حجت الاسلام عاشوری مرد ی که همیشه به رک گویی معروف است .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن