بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28836
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 4 تیر 95 1:12 ق.ظ

انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شهرستان کنگان در اینستاگرام+ عکس

ثلاث : طی هفته های اخیر به دلیل انتشار فیش های چندصد میلیونی برخی مدیران، هجمه ای علیه دولت یازدهم رخ داده که البته این افشاگری ها رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و ظاهرا رقبای این دولت تلاش دارند اینگونه القا کنند که اگر از رکورد دولت سابق در رقم زدن اختلاس های آنچنانی انتقاد می شود، در این دولت نیز پرداختی های اینچنانی به مدیران صورت می گیرد.

به گزارش ثلاث ؛ پس از انتشار حکم کارگزینی یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر توسط وی که لیست دریافتی اش را نشان می داد این بار مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان، فیش حقوقی و حکم کارگزینی خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

شاکر محیسن هدف خود از انتشار این تصاویر را اینگونه بیان کرده است : 

حکم کارگزینی اینجانب باسی سال سابقه کاربامدرک فوق لیسانس جهت اطلاع مردم. اینکه تعدادی خطا کردند به حساب اکثریت مدیران پاک دست این دولت ننویسید.

در حاشیه این اتفاق؛ مراجعه کنندگان به صفحه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز هم صدا با وی ضمن حمایت از دولت و تقدیر از این کار؛ خواستار شفاف سازی و رسانه ای کردن فیش های حقوقی دیگر مدیران شهرستان شده اند.

فیش-حقوقی-رئیس-آموزش-پرورش-کنگان-(۱) فیش-حقوقی-رئیس-آموزش-پرورش-کنگان-(۲)

نظرات

  1. امید says:

    والله آدم شاخ در میاره.پدر خود من بعد از ۲۸ سال سابقه کار توی یکی از ادارات دولتی الان دریافتیش ۱۳۰۰ هزار تومنه.کسی که تمام هم و غمش کارش است و نصف این ۲۸ سال با موتور ۵۰کیلومتر میکوبید تا بره به شهرهای هم جوار و کار اداره رو انجام میداد.بله بعد میبینیم فیش حقوقی بعضی ها ۱۰۰ برابر فیش حقوقی پدر ماست.کارشون چیه؟الله اعلم.

  2. وبگرد says:

    برادر عزیز شما با نشان دادن از این دست فیش ها نمیتونید عملکرد خودتون رو تطهیر کنید.بنده یکسال با جان و دل برای آموزش و پرورش کنگان بصورت حق التدریس کار کردم اما در آخر همکار شما در متوسطه دوم زد زیر تمام قولهایی که داده بود و همه رو حاشا کرد و حاضر نشد حق و حقوق بنده رو پرداخت کنه طبق قول و قراری که گذاشته بودیم.۶ ماه تمام یعنی ازاول مهر تا پایان اسفند هم حتی یک ریال بمن پرداخت نکردید،۱۰ درصد ساعتهای کاری بنده را هم حذف کردید.رفتار مجموعه شما هم خیلی زننده بود…..

    • ثلاث says:

      درج این نظر به منزله تایید محتوی آن نیست و فقط جهت اطلاع مسئولین امر منتشر شده است.
      همچنین فضا برای پاسخگویی مسئولین وجود دارد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن