بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30980
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 مرداد 95 7:17 ب.ظ

رئیس پلیس استان بوشهر:

کشف ۹ هزار کیسه برنج تاریخ مصرف گذشته در دشتستان

ثلاث – رئیس پلیس بوشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان، ۹ هزار کیسه برنج تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۱۲.۸ میلیارد ریال در خروجی دشتستان کشف شد.

برنج

 

به گزارش ثلاث و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق در استان بوشهر تشدید یافته است اظهار داشت: در این زمینه تیم‌ها و گشت‌های پلیسی در استان بوشهر افزایش یافته به گونه‌ای که امکان جابه‌جایی کالاهای قاچاق در این استان غیرممکن شده است.

وی از توقیف ‌یک‌هزار و ۶۷۹ دستگاه خودرو شوتی در استان بوشهر خبر داد و افزود: این خودروها که حامل کالاهای قاچاق هستند و با سرعت بالا  در رساندن آن به مقصد در جاده‌ها تردد می‌کنند  ماموران انتظامی موفق شدند امسال یک‌هزار و ۶۷۹ دستگاه آن همراه با کالای قاچاق توقیف کنند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه برخورد با خودروهای شوتی در اولویت کار پلیس قرار دارد افزود: با خودروهای بدون پلاک، دارای شیشه دودی و پلاک مخدوش که خودروهای شوتی هستند برخورد قاطع می‌شود به گونه‌ای که در ۴ ماه نخست امسال یک‌هزار و ۶۴۳ دستگاه خودرو بدون پلاک در استان بوشهر متوقف شده‌ است.

عباس‌زاده از کشف و ضبط ۱۶ کانتینر برنج تاریخ مصرف گذشته در دشتستان خبرداد و خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۱۶ دستگاه کامیون حامل کانتینرهای ۲۰ فوتی برنج قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در خروجی دشتستان توقیف شد .

وی با اشاره به ارزش ۱۲٫۸ میلیارد ریالی برنج‌های قاچاق کشف شده تصریح کرد: ۱۶ دستگاه کامیون حامل بیش از ۹ هزار کیسه برنج خارجی  به ارزش  ۱۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بود که با تلاش ماموران انتظامی استان بوشهر کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر از تشکیل پرونده کالای قاچاق خبرداد و گفت: برنج‌های کشف شده پس از تشکیل پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان قرار گرفت.

عباس‌زاده با اشاره به افزایش ۶۳ درصدی توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در استان بوشهر افزود: در ۴ ماه امسال ۴۵۶ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در استان بوشهر توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد رشد داشته است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن