بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36361
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 آذر 95 0:37 ق.ظ

رئیس بیمارستان کنگان خبر داد:

تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در حال به روزرسانی است

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: در راستای بهبود بخش های بیمارستان امام خمینی(ره ) کنگان و نقش این مرکز درمانی در حفاظت محیط زیست سیستم تصفیه خانه فاضلاب این مرکز درمانی در حال به روز رسانی است و به زودی بهره برداری می شود.

دکتر حسن حیدری گفت: در راستای بهبود بخش های بیمارستان امام خمینی(ره ) کنگان و نقش این مرکز درمانی در حفاظت محیط زیست، اقدامات مهم و موثری در حال انجام است.
 وی افزود: با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، پس از تامین اعتبارات لازم و بنا به ضرورت به سازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.
 
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد مراحل پایانی به روزرسانی، بهسازی و (بعضا) مکانیزه کردن سیستم تصفیه خانه فاضلاب این مرکز درمانی هستیم و بنا به تعهد پیمانکار تا قبل از نیمه آذرماه این کار انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شروع عملیات تعمیرات و به روزرسانی تصفیه فاضلاب از تاریخ ۵/۸/۹۵  بمدت دو ماه پیش بینی شده‌بود و هم اکنون این پروژه حدودا به مرز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پیش بینی می شود تا حدود دو هفته آینده به بهره برداری نهایی برسد.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان عنوان کرد: کلیه اعتبارات این پروژه از منابع بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.
دکتر حیدری ضمن قدردانی از معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابت همکاری در این پروژه، اظهار داشت: به هر حال یکی از اساسی ترین دغدغه های ما در آغاز ورود  به مجموعه بیمارستان نیز این موضوع بود که به حمدلله امروز کار را به مرحله پایانی ان نزدیک کرده ایم و به زودی این پروژه به اتمام می رسد. 
 
کلیه تجهیزات مکانیکی تصفیه خانه بیمارستان به روزرسانی و بهسازی شده است
وی  گفت: اشکالات وضعیت تصفیه خانه در زمان تحویل به پیمانکار اجرایی، شناسایی شده و در حال رفع آن هستیم و حتی سرویس دهی و تعمیرات لازم روی تجهیزات انجام شده است.
 رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان عنوان کرد: لزوم تعمیر کلیه لجن کشها، الزام اضافه کردن دو عدد ولو به مسیر های لجن فعال و سپتیک تانک، آماده سازی اتاق اپراتور و سرویس کامل تابلو برق اصلی در کنترل روم، تعمیر کلر زنی  و آماده بکار آن، تعمیر و تنظیم بلوور هوا دهی و باز سازی یک دستگاه معیوب و راه اندازی مجدد آن، تعویض لوله و اتصالات پمپ های لجن کش و اضافه کردن ولو بین مسیر حوضچه ته نشین و انبار لجن فعال و برگشتی به هوادهی، بخشی از کارهایی بوده که بخاطر بهسازی سیستم تصفیه خانه سابق، احیا، بهسازی، تعمیر و یا ایجاد شده است.
وی افزود: حفر دو حلقه چاه با توجه به مسدود شدن چاههای قدیم، ساخت بسکت نگهداره آشغالگیر، ساخت آشغالگیر فایبر گلاس، ساخت پایه نگهدارنده جرثقیل دستی و خرید و آماده سازی چرثقیل دستی یک تنی دستی و پیش بینی فضای سبز برای محوطه تصفیه خانه نیز از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای احیای سیستم تصفیه خانه بیمارستان بزرگ امام خمینی(ره) است.
**
بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان با قراردادی یک ساله، باشرکت فنی و مهندسی جم صنعتکاران زاگرس با داشتن هجده سال سابقه مدیریتی در سطح پروژه­های صنعتی بزرگ برای پروژه تصفیه خانه و دیگر پروژه های مرتبط مانند احیای فضای سبز بیمارستان بکار گرفته است.
تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان ۱۸۱a0270 ۱۸۱a0281 ۱۸۱a0286 ۱۸۱a0294 ۱۸۱a0300 ۱۸۱a0301 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 8 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 6 ۱۸۱a0318 ۱۸۱a0320 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 4 ۱۸۱a0324 ۱۸۱a0326 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 97 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 2 تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان کنگان 3 3
//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مصطفی says:

    بعد از چند سال الان به فکر شدند ان شاالله که پیمانکار جمی وسط کار ول نکنه بره

  2. ممد says:

    اینو که باید انجام میدادند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن