بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37404
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 آذر 95 1:06 ب.ظ

با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد

آیین افتتاح مدرسه استقلال در روستای بزباز عسلویه

ثلاث- آیین افتتاح مدرسه استقلال در روستای بزباز عسلویه با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد

به گزارش ثلاث؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه استقلال در روستای بزباز شهرستان عسلویه با حضور مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، عبدالله نادری فرماندار عسلویه، حجت‌الاسلام هاشمی نژاد امام‌جمعه محترم عسلویه، محمد صفائیان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و جمعی از مدیران شرکت‌های پتروشیمی و مسئولان شهرستان عسلویه برگزار شد.
دبیر شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در این مراسم گفت: در سال ۱۳۹۳ بودجه ساخت سه مدرسه در شورای راهبردی تصویب شد که با افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای بزباز، هر سه مدرسه تحویل مردم خوب منطقه شد.
محمد صفائیان در این زمینه افزود: در سال جاری نیز بودجه ساخت پنج مدرسه جدید نیز در شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس مصوب شده است که امیدواریم با ساخت این مدارس، توسعه متوازن و همه‌جانبه را در منطقه شاهد باشیم.
گفتنی است، مدرسه شش کلاسه استقلال روستای بزباز شهرستان عسلویه که در زمینی به مساحت ٣۶٠٠ متر مربع و زیربنای ١٣٠۰ مترمربع و با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال ساخته شده است، به همت شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و توسط شرکت پازارگاد ساخته و تکمیل شده است.
منبع: مرکز اطلاع رسانی خبر روابط عمومی شرکت پتروشیمی غیرصنعتی پازارگاد
 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن